از حق نظام، کاندیداها و مردم پاسداری می‌کنیم

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت: ما در انتخابات پیش‌روی وظیفه داریم تا از سه حق امانت‌داری کنیم، این سه حق، حق نظام، حق کاندیداها و حق مردم است که باید از آن پاسداری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام حسنعلی عربی امروز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ در همایش بزرگ تبیینی و آموزشی انتخابات ویژه نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، بازرسان و اعضای هیئت نظارت حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، اظهار کرد: ما در انتخابات پیش‌روی وظیفه داریم تا از سه حق امانت‌داری کنیم، این سه حق، حق نظام، حق نامزد و حق مردم است که باید از آن پاسداری شود.

وی افزود: ما باید انتخابات را در روز جمعه به عنوان یک عبادت شروع کنیم، در این مسیر تقوا و اخلاص نیز به همراه این عبادت است و امانت‌داری محقق می‌شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان خاطرنشان کرد: نظارت مچ‌گیری نیست، ما قصد داریم تا همه باهم در روز جمعه یک عبادت صحیح و درست داشته باشیم.

عربی تصریح کرد: در روز یازدهم اسفند به کوری چشم دشمنان و به خوشحالی و شادی دل امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری، مشارکت قوی و پرشور در پای صندوق‌های رأی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، همایش بزرگ تبیینی و آموزشی انتخابات ویژه «نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، بازرسان و اعضای هیئت نظارت حوزه انتخابیه شاهرود و میامی» با حضور استاندار سمنان در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد، در این نشست اطلاع‌رسانی خدمات، تبیین دستاوردها، ضرورت‌های انتخابات و مشارکت حداکثری گروه‌های مختلف مردم به همراه جامعه هدف آن‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به انجام رسید.‌

کد خبر 731329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.