حضور گسترده در انتخابات ضامن توسعه کشور است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: حضور گسترده در انتخابات ضامن ارتقای امنیت و توسعه کشور است و این مهم باید از سمت آحاد مردم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، اکبر محمدی امروز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ در نشست تبیینی که با محوریت مشارکت در انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: حضور گسترده کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در کنار مردم استان، زمینه‌ساز تقویت امنیت و یأس دشمنان و دستیابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهداف متعالی خود است.

وی با اشاره به راهبرد امنیت در انتخابات، افزود: با تدابیری که در سطح ملی و استانی در نظر گرفته شده است، شرایط برای برگزاری انتخاباتی امن همچون دوره‌های گذشته فراهم است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با تأکید بر ایجاد امید و اعتماد میان مردم در دولت سیزدهم، ادامه داد: امید و اعتماد در برنامه‌ریزی مقابله با دشمن در سال گذشته خود را به خوبی نشان داد و اجازه نداد حیله‌های دشمن برای زمین زدن نظام عملیاتی شود.

محمدی اضافه کرد: مسئولان باید در کنار مردم و در جمع مردم بودن را در اولویت امور خود قرار دهند چون حضور مستمر در میان مردم زمینه‌ساز جلب اعتماد و امید می‌شود.

وی ضمن دعوت از مردم استان کردستان جهت شرکت پرشور در انتخابات پیش‌رو؛ خواستار مشارکت حداکثری کارکنان این سازمان نیز در این رویداد ملی شد.

حضور مردم در رویدادهای سیاسی همواره ویژه بوده است

علی‌اصغر حسینی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: مردم همواره نسبت به گردهمایی و رویدادهای سیاسی در جمهوری اسلامی ایران نگاه مثبت و ویژه‌ای داشته‌اند که آخرین نمونه آن را می‌توان حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان مشاهد کرد که به‌رغم وجود مشکلات اقتصادی و تبلیغات منفی نیز نتوانست بر حضور مردم تأثیر منفی بگذارد.

وی با بیان اینکه بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی آگاهی مردم از اهمیت مشارکت آن‌ها است، خاطرنشان کرد: انتخابات می‌تواند نقش بسیاری مهمی در تعیین سرنوشت مردم داشته باشد چون قوانین مجلس توسط کسانی نوشته می‌شود که با رأی مردم به مجلس می‌روند؛ بنابراین نیاز است که مردم با دقت بیشتری نسبت به انتخاب افراد شایسته اقدام کنند.

کد خبر 731322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.