شرکت نکردن در انتخابات موجب تضعیف نظام سیاسی اسلام می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: از مهم‌ترین عوامل اختلال در نظام سیاسی در زمان کنونی با توجه به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، شرکت نکردن در انتخابات است که موجب تضعیف نظام سیاسی اسلام نیز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات اظهار کرد: یکی از معروف‌ترین قواعد فقهی اسلامی وجوب حفظ حکومت دینی و حرمت اختلال در نظام سیاسی اسلام است که رعایت و انجام هر کاری که موجب حفاظت از کیان مسلمانان و تأمین امنیت جامعه اسلامی و بقا و استمرار نظام سیاسی اسلام باشد، از نظرشرعی واجب است.

وی افزود: هر کاری نیز که به‌گونه‌ای موجب پراکندگی و از هم گسیختگی جامعه و به خطر افتادن امنیت و استقلال حکومت دینی و تضعیف نظام سیاسی اسلامی در برابر اجانب شود از نظر شرعی حرام است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: از جمله مهم‌ترین عوامل اختلال در نظام سیاسی در زمان کنونی با توجه به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، شرکت نکردن در انتخابات است که موجب تضعیف نظام سیاسی اسلام می‌شود.

حجت‌الاسلام سادات اضافه کرد: بر اساس همین مبنا بود که امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد بودند حفظ حکومت اسلامی از واجبات است.

وی تصریح کرد: بنابراین یکی از ابزارهای مهم به منظور دفاع از کیان اسلامی و حدود و ثغور جامعه اسلامی شرکت گسترده در انتخابات است که باعث می‌شود نقشه دشمنان برای ضربه زدن به نظام دینی و ازهم‌گسیختگی جامعه اسلامی و تضعیف امنیت و اقتدار ملی، نقش بر آب شده و امنیت و اقتدار حکومت اسلامی افزایش و راهکاری مهم در مواجهه با جنگ نرم و ترکیبی دشمنان به‌شمار آید.

کد خبر 731317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.