فعالیت ۱۰۰ نفر در قالب ۷ تیم برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: از روز شنبه ۱۰۰ نیروی خدمات شهری، ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک در قالب هفت تیم در دو منطقه و چهار ناحیه شهرکرد در حال عملیات پاک‌سازی معابر پوشیده از برف هستند.

محمدرضا محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که از روز گذشته شاهد بارش باران و برف در شهرکرد هستیم، اظهار کرد: با اعلام سازمان هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی از اواخر روز شنبه در استان نیروهای شهرداری شهرکرد در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند تا اقدامات لازم برای پاک‌سازی معابر و تسهیل در تردد شهروندان را انجام دهند.

وی افزود: از روز شنبه ۱۰۰ نیروی خدمات شهری ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک در قالب هفت تیم در دو منطقه و چهار ناحیه شهرکرد در حال عملیات پاک‌سازی معابر پوشیده از برف هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه منطقه میرآباد و منظریه پس از بارندگی‌ها تیم‌های ویژه در ساعات اولیه بارندگی در این محلات آغاز به فعالیت می‌کنند.

محمدیان تاکید کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها برای شهرکرد، شهرداری آمادگی خود را جهت پاک‌سازی معابر و رفع لغزندگی‌ها حفظ می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد از شهروندان خواست که از پاک‌سازی معابر پوشیده از برف و پارک خودرو در حاشیه خیابان‌ها خودداری کنند.

کد خبر 731301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.