مجلس شورای اسلامی با پشتوانه قوی مردمی، کارایی بالاتری دارد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فارغ از اینکه مردم به چه افرادی رأی می‌دهند، پشتوانه قوی مردمی مجلس، بسیار حائز اهمیت است، زیرا مجلس قوی، کارایی بالاتری دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ در نطق پیش از دستور صدوبیست‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: سه لایحه مهم در دستور کار قرار داشت که نتیجه آن باید پیش از پایان سال مشخص می‌شد به همین علت امروز جلسه علنی فوق‌العادهبرگزار شد.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) افزود: از همه افرادی که مخلصانه و مردمی جشن بزرگ نیمه شعبان را برگزار کردند تشکر می‌کنیم، امیدواریم عنایات امام زمان (عج) شامل حال همه ما شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به برکت ماه شعبان شاهد نزولات آسمانی هستیم که امیدواریم این خیر و برکت تا پایان سال و سال آینده ادامه داشته باشد تا برطرف‌کننده مشکل کم‌آبی برای همه مردم به‌ویژه کشاورزان باشد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف ملی، میهنی و شرعی است؛ البته جو انتخابات پرشور است و از همه کسانی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند نیز تشکر می‌کنیم.

نورصالحی اظهار کرد: از همه کسانی که برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنیم، فارغ از اینکه مردم به چه افرادی رأی می‌دهند، پشتوانه قوی مردمی مجلس مهم است، زیرا مجلس قوی کارایی بالاتری دارد.

وی افزود: در اولویت بعد این نکته مهم است که مردم با بررسی دقیق نمایندگان اصلح و مخلص را انتخاب کنند؛ نمایندگانی که اولویت آن‌ها منافع ملی باشد و قدرت شناخت و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم، مجلسی قوی، انقلابی، کارآمد و مؤثر شکل گیرد تا برکات آن شامل حال مردم و نظام جمهوری اسلامی شود.

کد خبر 731297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.