ترکیب احتمالی سپاهان برابر استقلال

تیم فوتبال سپاهان امروز در حالی به مصاف استقلال می​‌رود که برای دیدار با این تیم نمی​‌تواند از کاپیتان خود استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان که نیم‌فصل دوم را با دو دیدار در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کرد، امروز در اولین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صدرنشین جدول یعنی استقلال می‌رود. در این دیدار سه عضو کادر فنی سپاهان از جمله سرمربی تیم ژوزه مورایس محروم هستند و از بین بازیکنان نیز محمد کریمی، کاپیتان این تیم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

خط دفاعی بالاخره بدون محروم

پس از مدت‌ها کادر فنی سپاهان می‌تواند بدون دغدغه و محدودیت نفرات خط دفاعی خود را انتخاب کند. برخلاف دیدارهای قبلی که هربار بازیکنی از خط دفاع محروم بود، این‌بار سپاهان بدون محروم و مصدوم در خط دفاع آماده دیدار با استقلال شده است. به احتمال فراوان زوج سیاوش یزدانی و محمد دانشگر که هر کدام با وجود عملکرد خوب در دو دیدار رفت و برگشت برابر الهلال اخراج شدند زوج دفاع میانی سپاهان خواهند بود و میلاد زکی‌پور و رامین رضائیان مطابق انتظار در دو سمت خط دفاع به میدان می‌روند. هادی محمدی دیگر مدافع میانی سپاهان است که شانس بازی دارد.

پیام نیازمند نیز در حالی در دروازه سپاهان خواهد ایستاد که در پنج دیدار رسمی قبلی دروازه خود را بسته نگه نداشته است، اما امیدوار است برابر استقلال دوباره کلین‌شیت‌های خود را آغاز کند.

راه‌حل غیبت کاپیتان در میانه زمین

با جدایی محمد قربانی و حالا مصدومیت محمد کریمی، دست مورایس در خط هافبک بیش از گذشته بسته است. همین اتفاق شاید باعث خواهد شد که محمدجواد حسین‌نژاد به ترکیب اصلی بازگردد و فرشاد احمدزاده به جای حضور در پست وینگر، به عنوان بازی‌ساز به کار گرفته شود. پشت این دو بازیکن نیز برایان دابو حضور خواهد داشت که به عنوان هافبک دفاعی بازی خواهد کرد. شاید تنها امید نورافکن بازیکنی باشد که بتواند جایگزین نفرات بالا باشد و به غیر از او گزینه دیگری برای تعویض یا جایگزینی در ترکیب وجود ندارد.

بدون دغدغه در خط آتش

برخلاف دیگر مناطق زمین، خیال سپاهانی‌ها بابت خط حمله راحت است. برابر استقلال به احتمال فراوان شهریار مغانلو در نوک خط حمله کار را آغاز می‌کند و رضا اسدی و علی اصغر اعرابی دو وینگری خواهند بود که در سمت راست و چپ شهریار حضور خواهند داشت. در مورد چینش خط حمله و استفاده از بازیکنانی مثل آریا یوسفی، عیسی عباس و کاوه رضایی احتمالات زیادی وجود دارد و باید دید در نهایت مورایس کدام سه بازیکن را برای خط حمله انتخاب می‌کند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر استقلال

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، برایان دابو، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، علی اصغر اعرابی و شهریار مغانلو

کد خبر 731290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.