برگزاری انتخابات در ایران اسلامی، اوج شکوه و همبستگی ملت است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: انتخابات در ایران اسلامی، اوج شکوه و هم‌بستگی ملت است که با برگزاری آن، مردم در آینده سیاسی کشور و تعیین سرنوشت خود سهیم می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی، صبح امروز_ سه‌شنبه هشتم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات فرصتی است تا مردم بتوانند نمایندگان خود را انتخاب و در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور، نقش مستقیم داشته باشند.

وی افزود: برگزاری انتخابات، نشان از مشارکت مردمی و دمکراسی در جامعه است و حضور در انتخابات، قوی‌ترین نماد اعتماد مردم به نظام سیاسی و امید آنها به پیشرفت و توسعه کشور است.

علایی ادامه داد: دعوت به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، یک وظیفه شرعی و همگانی است که حضور پرشور مردم، زمینه‌های خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن را فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به همراه آحاد جامعه و کارگران و مدیران واحدهای تولیدی در انتخابات پیشرو حضور حماسی و پرشور خواهند داشت تا با نمایش وحدت و غرور ملی، زمینه‌های پیشرفت همه‌جانبه کشور را فراهم کنند.

وی در پایان افزود: از عموم مردم استان به خصوص صنعتگران و کارآفرینان دعوت می‌کنیم در انتخابات یازدهم اسفند حضور حماسی داشته باشند تا همچون گذشته برای دوستان مایه امید و نشاط و برای دشمنان زبون این انقلاب، مایه یأس و ناامیدی شوند.

کد خبر 731288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.