بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر جوابگوی حجم بالای مراجعه شهروندان نیست

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ازدحام بیماران در اورژانس بیمارستان سلمان فارسی سازمان تامین اجتماعی در کنار کمبود تخت در بخش‌های اورژانس و عمومی، یکی از عمده گلایه‌های این روزهای شهروندان بوشهری است که باید مورد جواب مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید نیک روش اظهار کرد: بیمارستان سلمان فارسی تنها بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی در مرکز استان است که ۳۰ سال از قدمت آن می‌گذرد.

وی افزود: با وجود توسعه شهر به ویژه در محلات جنوبی و افراد ساکن آن که بیشتر از قشر پایین جامعه هستند این بیمارستان توسعه پیدا نکرده و جوابگوی حجم بالای مراجعه شهروندان نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: شهروندان برای دریافت خدمات بخش اورژانس ۲۰ تا ۳۰ نفر در نوبت استفاده از تخت بیمارستانی هستند که این شایسته مردم استان بوشهر نیست.

نیک روش اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی در استان درآمدهای خوبی دارد که انتظار می‌رود مسئولین این سازمان توجه جدی به توسعه زیر ساخت‌های درمانی داشته باشند.

وی از استاندار و مسئولان تأمین اجتماعی درخواست کرد برای حل فوری این مشکل برنامه کوتاه مدت لحاظ و از ظرفیت سایر بیمارستان‌های شهر بوشهر برای سرعت‌بخشی به روند خدمات‌دهی استفاده کنند.

کد خبر 731262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.