حضور در انتخابات نشانه بلوغ فکری است / اهمیت مشارکت زنان برای تعیین سرنوشت کشور

مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان با تاکید بر تاثیر حضور زنان در انتخابات ۱۴۰۲ و تعیین سرنوشت کشور از فعالیت‌های بسیج برای بصیرت‌افزایی، آگاه‌سازی و تلاش برای حضور پررنگ‌تر مردم خبر داد.

فاطمه باباسالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اهمیت مشارکت زنان و دختران در انتخابات ۱۴۰۲ اظهار کرد: حضور گروه‌های مختلف مردم به‌خصوص زنان و دختران در انتخابات و دعوت دیگران نقش بسیار مؤثری در آینده کشور خواهد داشت و نشانه بلوغ فکری جامعه و مردم است؛ از این نظر که خودشان برای آینده کشور تصمیم می‌گیرند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حضور زنان در انتخابات افزود: اعضای بسیج دانش‌آموزی و بسیج خواهران در بحث جهاد تبیین و آگاه‌سازی زنان و دختران، برنامه‌هایی در سطح شهر برگزار کرده‌اند و تلاش شده است که بصیرت‌افزایی برای رأی اولی‌ها صورت گیرد تا بتوانند تصمیم‌گیری بهتر و حضور پررنگ‌تری در انتخابات داشته باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان با بیان اینکه سعی داریم در انتخابات محیط شادی را برای خانواده‌ها رقم بزنیم، ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و کافه گفت‌وگو برای رفع شبهات، برگزاری پاتوق‌های دخترانه، پویش‌ها و مسابقات مختلف برای کودکان از جمله فعالیت‌هایی است که برنامه‌ریزی شده و در سطح استان در حال برگزاری است.

وی با دعوت از زنان برای مشارکت در انتخابات اضافه کرد: در فضای مجازی نیز محتواهای فاخری برای آگاه‌سازی و روشنگری بیشتر آحاد مردم تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته است تا شاهد حضور پرشور مردم در یازدهم اسفند پای صندوق‌های رأی باشیم.

کد خبر 731238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.