شهرداری کمالشهر برای ارتقای سرانه‌ها اراضی مناسب معرفی کند

استاندار البرز گفت: کمالشهر نیازمند برنامه‌ریزی حساب شده در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تقویت سرانه‌ها است، از این‌رو شورا و شهرداری باید اراضی مناسب برای تحقق این امر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی صبح امروز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران خانه محله‌های کمالشهر که در سالن جلسات شورا برگزار شد با اشاره به شرایط استان و لزوم راه‌اندازی قرارگاه اجتماعی با هدف توانمندسازی ۶۷ محله اظهار کرد: کمالشهر نیازمند برنامه‌ریزی حساب شده در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تقویت سرانه‌ها است، از این‌رو شورا و شهرداری باید برای تحقق این امر همراهی و مساعدت داشته باشند.

وی افزود: باید به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که نزد وجدان خود، خداوند متعال و مردم، روسفید باشیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: شهر ۲۰۰ هزار نفری کمالشهر باید یک مصلی داشته باشد تا علاوه بر برگزاری نماز، اقدامات متعدد فرهنگی در آن صورت گیرد.

عبداللهی با اشاره به انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: حدود ۷۰ هزار نفر از جمعیت کمالشهر حائز شرایط رأی دادن هستند؛ بنابراین باید با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، مردم را از حق و تکلیف خود در راستای اقتدار و اعتلای ایران اسلامی آگاه کنیم.

وی اضافه کرد: خواص به عنوان کسانی که مورد وثوق و محبوب مردم هستند باید در البرز، ایران کوچک پای کار بیایند و مردم را به حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات آبروی نظام و ملت است، گفت: حمایت از جمهوری اسلامی ایران، پشتیبانی از خواست و خون شهدا و ایثارگران است، افرادی که از دل خانواده‌های ما برای پیروزی و دفاع انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند.

کد خبر 731210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.