تقابل شاگردان ربیعی و پرسپولیسِ اوسمار جذاب خواهد بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تقابل شاگردان ربیعی و اوسمار با جذابیت بسیاری همراه خواهد بود، چراکه هر دو تیم نیاز شدیدی به کسب سه امتیاز این بازی خواهند داشت؛ به‌ نظر من شاهد یک بازی هجومی خواهیم بود.

فراز فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص عملکرد پرسپولیس در نیم‌فصل دوم اظهار کرد: پس از تغییر و تحولاتی که در کادر فنی این تیم رخ داد، شاگردان اوسمار ویرا در دیدار نخست خود با آلومینیوم اراک شکست خوردند؛ هرچند که قرمزپوشان در این تقابل نیز موقعیت‌های متعددی را روی دروازه حریف خود ایجاد کردند، در مقابل تراکتور نیز پرسپولیس بازی مطلوب و قابل قبولی را از خود ارائه داد و همین موضوع سبب شد هواداران این تیم نسبت به موفقیت شاگردان اوسمار در این فصل از مسابقات امیدوار باشند. از نظر من پرسپولیس، استقلال و سپاهان از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند.

وی افزود: در سوی مقابل نیز ذوب‌آهن با محمد ربیعی در این فصل نمایش مطلوبی از خود ارائه داده و نتایج خوبی کسب کرده است، اما در روزهای گذشته اخباری که پیرامون استعفای این سرمربی منتشر شد، تا حدودی سبک بازی گاندوها برابر ملوان را تحت تأثیر قرار داد؛ به طور کلی سبزپوشان فوتبال خوبی ارائه می‌دهند.

کارشناس فوتبال کشورمان در تشریح تقابل دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس تصریح کرد: تقابل شاگردان ربیعی و اوسمار با جذابیت بسیاری همراه خواهد بود، چراکه هر دو تیم نیاز شدیدی به کسب سه امتیاز این بازی خواهند داشت، به‌نظر من شاهد یک بازی هجومی خواهیم بود. با اینکه در فوتبال پیش‌بینی وجود ندارد، اما معتقدم که به دلیل سبک بازی دو تیم در این جدال حساس چند گل به ثمر خواهد رسید. قرمزپوشان و سبزپوشان به دنبال کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیایی هستند و به همین دلیل این مسابقه جذاب و تماشایی خواهد بود.

وی ادامه داد: هر دو سرمربی تفکرات نزدیکی به یکدیگر دارند و تیمی که بتواند کمتر درگیر حواشی باشد و با آرامش فعالیت خود را دنبال کند، نتیجه بهتری کسب خواهد کرد، از سوی دیگر مهاجم قطری قرمزپوشان می‌تواند برای این تیم راهی میدان شود و از همین‌رو شرایط خط حمله پرسپولیس بهتر خواهد شد.

فاطمی با اشاره به غیبت بیرانوند خاطرنشان کرد: بیرانوند دروازه‌بان اول تیم ملی و پرسپولیس است، اما یک تیم مدعی همچون پرسپولیس باید دو تا سه گلر قابل اطمینان داشته باشد و تقابل با شاگردان ربیعی فرصت مناسبی است که عیار دروازه‌بانان جوان این تیم مشخص شود.

به گزارش ایمنا، دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه، نهم اسفند از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه فولادشهر برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

کد خبر 731190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.