مسئولان باید همه‌جانبه از نظام دفاع کنند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مدیران و مسئولان باید همه‌جانبه از همه ادبیات نظام دفاع کنند و مردم را برای مشارکت در انتخابات دعوت کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی عصر امروز _دوشنبه هفتم اسفند _ در جلسه شورای اداری با موضوع انتخابات که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه یک رویداد بزرگ سیاسی قرار گرفته‌ایم که تقابل بین جبهه حق و باطل است.

وی افزود: انتخابات امسال نسبت به ادوار گذشته بسیار بااهمیت است و دشمن هم در تلاش است که مردم را دلسرد کند چون در طی این ۴۴ سال نتوانسته به اهداف خود برسد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن در همه بسترهای دفاعی، سیاسی، امنیتی، عمرانی و.. زمین خورده و نقشه‌های آن بی‌ثمر مانده است و ملت شریف ایران به آنها تودهنی زدند.

وی با بیان اینکه افول آمریکا در حال شتاب گرفتن است، خاطرنشان کرد: دشمنان با نقشه‌های خود درصدد بودند که ایران را مهار کنند تا مابقی کشورها از جمله یمن، حماس و.. را به زانو درآورند در حالی که امروز هیمنه آمریکا و دست‌نشانده‌های آن شکسته شده است.

سردار ریحانی در ادامه با بیان اینکه مردم از مشکلات معیشتی و اقتصادی موجود گله‌مند هستند، تصریح کرد: اما پای کار نظام هستند و از آن دست نخواهند کشید همانطور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه با حضور باشکوه خود طرفداری خود را از نظام نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد این است که مردم را از انتخابات دلسرد کند، گفت: مدیران و مسئولان باید همه‌جانبه از همه ادبیات نظام دفاع کنند و هر کس تریبون و مخاطبی دارد باید مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت کند.

کد خبر 731139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.