لزوم بازگشایی مراکز خرید جدید برنج در استان مازندران

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به وجود برنج در انبارها و آغاز فصل کشت و کار این محصول در استان، خواستار بازگشایی مراکز خرید جدید و فعال‌تر شدن این مراکز با توجه به دستور وزیر جهاد کشاورزی و استاندار مازندران در این امر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بابک مؤمنی عصر امروز _دوشنبه، هفتم اسفند_ در شست مشترک با رئیس سازمان تعاون روستایی کشور و معاون سازمان و عضو هیئت مدیره سازمان تعاون روستایی کشور با اعلام آمادگی مازندران برای تأمین مرکبات سراسر کشور اظهار کرد: این استان از طریق شبکه تعاون روستایی برای تنظیم بازار میوه شب عید، تأمین سیب و پرتقال و عرضه مرکبات استان با شبکه تعاون روستایی و میادین میوه و تره بار کشور رایزنی و گفت‌وگو انجام داد.

وی با اشاره به وجود برنج در انبارها و آغاز فصل کشت و کار این محصول در استان، خواستار بازگشایی مراکز خرید جدید و فعال‌تر شدن این مراکز با توجه به دستور وزیر جهاد کشاورزی و استاندار مازندران در این امر شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه با ورود شبکه تعاون روستایی با موضوع خرید توافقی برنج در این استان به‌زودی شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود، عنوان کرد: در شهرهایی که شاهد دپوی برنج در انبارها هستیم، مراکز خرید راه‌اندازی شده و به همین منظور رئیس و معاونین سازمان تعاون روستایی کشور با حضور در این استان به بررسی راه‌کارهای خرید برنج و بازار این محصول از رکود می‌پردازند.

مؤمنی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده و قول مساعد مسئولان ملی در تأمین اقلام اساسی ماه مبارک رمضان و شب عید دچار محدودیت و کمبودی نداریم، گفت: ایام بسیار مطمئنی در تأمین و توزیع اقلام اساسی پرمصرف در استان خواهیم داشت.

کد خبر 731128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.