استان فارس از فن بازارهای موفق کشور در زمینه بستر سازی تبادل فناوری است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در فن بازار منطقه ای فارس، این استان به عنوان یکی از فن بازارهای مطرح و موفق کشور در زمینه بستر سازی تبادل فناوری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، سید مسعود عظیمی امروز_ دوشنبه هفتم اسفند_ اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۱ به هم رسانی بین مجموعه‌ها و شرکت‌های دارای فناوری با واحدهای صنعتی به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان در فن بازار منطقه‌ای فارس انجام شده است.

وی نقش فن بازار در ایجاد ارتباط بین شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای صنعتی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: واحدهای صنعتی نیز می‌توانند از فرصت ایجاد شده برای رفع نیازهای خود در حوزه تکنولوژی و فناوری استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: تاکنون ۱۱۰و احد صنعتی با عضویت در فن بازار فارس نیازهای خود را اعلام که برخی از آنها نیز رفع شده است.

عظیمی خاطر نشان کرد: فن بازار منطقه‌ای فارس زیر نظر شرکت شهرک‌های صنعتی فارس کار شناسایی و رفع نیاز فناورانه، بازاریابی و فروش محصولات فناورانه و جذب سرمایه گذار برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور را بر عهده دارد.

کد خبر 731114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.