آماده سازی ۲۲۰۸ کلاس درس در استان کرمان برای اسکان مسافران نوروزی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان از تجهیز و آماده سازی ۲۹۰ مدرسه در قالب دو هزار و ۲۰۸ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا امیری فرد اظهار کرد: رضایت شغلی، رفاه نسبی کارکنان و ایجاد بستر مناسب برای بهبود شرایط زندگی همکاران به تحقق اهداف و موفقیت دستگاه منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه رسیدن به اهداف عالیه تعلیم و تربیت مدیون نیروی انسانی توانمند و فعال است و همواره باید در راستای رفع نیازهای معیشتی و شغلی فرهنگیان گام برداشت، از معلم به عنوان رکن توسعه پایدار نام برد و افزود: تجهیز و آماده سازی مناسب‌ترین مراکز آموزشی در استان به منظور اسکان فرهنگیان کشور، اولویت اصلی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مراکز رفاهی مانند خانه‌های معلم، سازمان دانش آموزی و دیگر مکان‌ها آماده خدمات به مسافران هستند و همچنین مراکز درمانی آموزش و پرورش مانند سنوات گذشته آماده‌اند در ایام نوروز به تمامی میهمانان مراجعه کننده رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز سال ۱۴۰۲، ۲۸ هزار و ۲۱ هزار و ۱۷ خانوار در قالب ۸۹ هزار و ۱۳۰ نفر مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

کد خبر 731110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.