مشارکت گسترده در انتخابات توسعه کردستان را به دنبال دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: مشارکت بالا در انتخابات، توسعه استان کردستان را به دنبال خواهد داشت چراکه اعتبارات و توجه بیشتری را به سمت کردستان جلب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مهدی رمضانی امروز _دوشنبه هفتم اسفند_ در جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه بدانیم چرا باید در انتخابات شرکت کنیم باید وضعیت کنونی کشورمان را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم، به زمانی که جغرافیای عظیم کشورمان در ۱۰۰ سال گذشته از زمان حکومت رضاشاه پهلوی در سال ۱۳۰۴ تحت سلطه حاکمان ظالمی بود که کشورمان را به بیگانگان وابسته کرده بودند و ما مستعمره و تحت سلطه قدرت‌های جهانی بودیم.

وی با بیان اینکه در آن زمان کردستان نیز از امکانات اولیه بی‌بهره بود، افزود: قبل از انقلاب فقر بیشتر مناطق کشورمان را فرا گرفته بود و به معنای واقعی کلمه عزت نداشتیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی، ما درگیر هشت سال جنگ خانمان سوز شدیم و همه کشورهای استعماری دنیا جمع شدند تا انقلاب ما را ساقط کنند اما با تمام سختی‌ها حتی یک وجب از خاک کشور را به دست دشمن ندادیم.

رمضانی تصریح کرد: ۲۲۰ هزار نفر از این جغرافیا دفاع کرده و جان خود را تقدیم کردند و نگذاشتند که کشورمان مورد تهاجم و تهدید قرار گیرد.

وی اضافه کرد: امروز جایگاه ایران در دنیا یک جایگاه عزتمند و با افتخار و احترام است، اگرچه که مشکلاتی هنوز وجود دارد و باید رفع شوند.

جمهوری اسلامی ایران قاطعانه با فساد برخورد می‌کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که قاطعانه با فساد برخورد کرده و فساد را در هر نقطه‌ای منکوب می‌کند.

مشارکت گسترده در انتخابات توسعه کردستان را به دنبال دارد

رمضانی گفت: امروز تصویر مبارزه با فساد در جمهوری اسلامی ایران بزرگ است و خود فساد در حداقل قرار دارد.

وی وجود تورم را ناشی از عدم نظارت‌های دستگاه‌های متولی دانست و افزود: اگر گرانی در جامعه وجود دارد نشان می‌دهد که نظارت کافی صورت نگرفته و این مورد حتماً باید پیگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه امروز کردستان در مسیر توسعه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: افتتاح راه‌آهن سنندج، بهره‌برداری از فرودگاه سقز، توسعه فضاهای سبز و آبی شدن ۲۷۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد گاران تنها بخشی از اقدامات خوب دو سال اخیر در کردستان بوده است.

مشارکت گسترده در انتخابات کلید توسعه کردستان است

رمضانی با تاکید بر اینکه مسیر توسعه کردستان باید همچنان دنبال شود، اضافه کرد: این مسئله نظارت مردمی را می‌طلبد که با مشارکت در انتخابات نماینده اصلح را انتخاب کنند چون مشارکت گسترده در انتخابات کلید توسعه کردستان است.

وی با بیان اینکه کردستان نمایندگان عالم و کارآمدی را نیاز دارد، گفت: مشارکت بالا در انتخابات توسعه استان را در پی خواهد داشت چون اعتبارات و توجه بیشتری را به سمت کردستان جلب خواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مردم استان باید خودشان را صاحب حق دانسته و حق رأی دادن را از خودشان سلب نکنند و وکلای خوبی را برای چهار آینده به مجلس معرفی کنند.

مشارکت گسترده در انتخابات توسعه کردستان را به دنبال دارد

انتخابات پرشور، ایران قوی را به دنبال دارد

سردار جمشید رضایی، جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال پیش انقلاب کرد و از تحت سیطره بودن خود را خارج کرد و امروز با اقتدار و استقلال حرکت رو به جلویی دارد.

وی افزود: دشمن در رأس همه نقشه‌های شوم خود با تبلیغات از طریق فضای مجازی و سیاه‌نمایی، این بار انتخابات را نشانه گرفته است که مردم ما در سنوات گذشته ثابت کردند که این تبلیغات راه به جایی نمی‌برد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، مشارکت بالا را موجب ناکامی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات قوی، مجلس، دولت و ایران قوی را به دنبال دارد که امیدواریم مردم کشورمان این بار نیز سربلند از این آزمون بیرون بیایند.

به گزارش ایمنا، در ادامه این مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان شهرهای مختلف دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان برگزار شد.

مشارکت گسترده در انتخابات توسعه کردستان را به دنبال دارد

کد خبر 731082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.