مصرف ۴۰۰ تن ماسه و نمک جهت بازگشایی راه‌های شهرستان بروجن

رئیس اداره راهداری شهرستان بروجن گفت: شب گذشته تیم‌های عملیاتی راهداری در محور بروجن-لردگان تعدادی از خودروهای گرفتار در برف را نجات دادند و تاکنون بیش از ۴۰۰ تن ماسه نمک جهت بازگشایی راه‌های شریانی و روستایی استفاده کردند تا سفرهایی ایمن را برای مردم رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری، عادل تقی‌زاده اظهار کرد: از ظهر روز گذشته، شنبه پنجم اسفند، تاکنون شاهد بارش رحمت الهی در مناطق مختلف شهرستان به صورت برف هستیم و در همین راستا تیم‌های عملیاتی راهداری در سراسر شهرستان جهت برقراری ترافیک روان و ایمن، در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه برقراری تردد تمام محورهای شریانی و روستایی در شهرستان بروجن در حال انجام است، ادامه داد: از دقایق اولیه بارش، تیم‌های عملیاتی راهداری آغاز به کار کردند و اقداماتی همچون برف‌روبی، نمک‌پاشی و ایمن‌سازی راه‌ها را در دستور کار خود قرار دادند و تا این لحظه در تمام محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی شهرستان تردد برقرار است و هیچ‌یک از راه‌ها مسدود نیست.

رئیس اداره راهداری شهرستان بروجن با تأکید بر این‌که اقدامات راهداری زمستانه به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، اضافه کرد: از زمان شروع بارش تاکنون بیش از ۴۰۰ تن ماسه نمک جهت بازگشایی محورهای بروجن لردگان-بروجن، مبارکه-بروجن سفیددشت و سایر محورهای روستایی استفاده شده است.

تقی‌زاده گفت: شب گذشته تعدادی از خودروها که تجهیزات ایمنی نیز به همراه نداشتند در بروجن لردگان گرفتار شده بودند که با حضور به موقع تیم‌های عملیاتی راهداری از گرفتاری نجات پیدا کردند و به مسیرهای خود ادامه دادند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام مسیرها و محورها با تلاش و فعالیت راهداران قابل تردد است، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، چراکه علاوه بر وجود خطرات احتمالی، در محورها موجب کُند شدن عملیات راهداری می‌شود.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: توصیه مجموعه راهداری به مردم استان این است که پیش از آغاز سفرهای ضروری، با استفاده از سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و با تجهیزات ایمنی به‌ویژه زنجیر چرخ، مواد غذایی کافی و لباس گرم، اقدام به سفر کنند.

کد خبر 731072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.