آماده‌باش ۴۵ گروه عملیاتی و اجرایی در پی بارش برف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی گفت: در پی بارش برف در این استان ۴۵ گروه عملیاتی و اجرایی صنعت برق در ۱۱ شهرستان استان در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق، مهدی دادگر امروز _دوشنبه هفتم اسفند _با اشاره به بارش برف در مناطق مختلف استان اظهار کرد: شبکه برق استان کاملاً پایدار است و گروه‌های عملیاتی و اجرایی با پشتیبانی کامل و امکانات لازم و مجهز آماده به کار هستند.

وی افزود: این گروه‌ها که متشکل از ۹۷ نفر از نیروهای متخصص و اجرایی شبکه برق هستند، به همراه تجهیزات مورد نیاز و با کمک ۴۵ دستگاه خودروی سبک، سنگین و مولدین برق اضطراری آماده به کار و عیب‌یاب، در آماده‌باش کامل هستند تا با تلاش و همت خود نسبت به تأمین برق پایدار استان، اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی با اشاره به وضعیت مطلوب کنونی شبکه‌های برق استان افزود: هم‌اکنون تمام شهرستان‌ها به دیزل ژنراتور به تعداد و ظرفیت مناسب مجهز هستند.

وی تصریح کرد: گروه‌های خط گرم، دستگاه‌های عیب‌یاب و دیزل ژنراتورهای برق اضطراری برای مواقع بحرانی آماده به کار است تا برق مطمئن و پایدار را به مردم هدیه دهد.

دادگر گفت: با توجه به اهمیت صنعت برق به عنوان صنعت زیربنایی در تمام شئون جامعه به‌ویژه انتخابات به لحاظ الکترونیکی بودن فرایند رأی‌گیری، برای هماهنگی و کنترل هرچه بهتر پایداری شبکه، جلسات و هماهنگی‌های مرتبط صورت گرفته است و گروه‌های یادشده تا پایان انتخابات آماده خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 731048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.