آورتا ساری _ مس رفسنجان؛ جدال پایین جدولی‌ها

طبق اعلام فدراسیون بسکتبال دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با اعلام فدراسیون بسکتبال دیدار دو تیم آورتا ساری و مس رفسنجان که ابتدا قرار بود در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال برگزار شود پس از تعویق چهار هفته‌ای فردا _ سه‌شنبه هشتم اسفند_ برگزار خواهد شد.

آورتا ساری _ مس رفسنجان

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال از روز دوشنبه، دوم بهمن تا چهارشنبه چهارم بهمن پیگیری شد، اما جدال دو تیم آورتای ساری و مس رفسنجان با تعویق مواجه شد. روز گذشته فدراسیون بسکتبال خبر از برگزاری این دیدار معوقه داد و از همین‌رو این دو تیم باید روز سه‌شنبه، هشتم اسفند از ساعت ۱۶ برابر یکدیگر قرار بگیرند.

تقابل آورتا و مس رفسنجان در شرایطی است که شاگردان سیامک ویسی در این فصل از رقابت‌ها با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند و در برهه‌ای نیز خبر انحلال این تیم به گوش می‌رسید، در هر صورت نماینده مازندران هم‌اکنون با کسب ۲۵ امتیاز از مجموع ۱۷ بازی در جایگاه هشتم جدول لیگ ۱۲ تیمی بسکتبال قرار دارد.

همچنین آورتای ساری تاکنون موفق شده است از ۱۷ بازی گذشته خود تنها ۸ پیروزی کسب کند و ۹ مرتبه نیز نتیجه را به رقبای خود واگذار کرده است، بنابراین شاگردان ویسی برای کسب پیروزی مقابل مس رفسنجان انگیزه بسیاری خواهند داشت. در سوی مقابل مس رفسنجان که در این فصل عملکرد چندان مطلوبی از خود ارائه نداده است، با کسب ۲۲ امتیاز از ۱۷ بازی هم‌اکنون در جایگاه دهم جدول لیگ برتر قرار دارد. شاگردان موحدنژاد تاکنون پنج بازی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و در ۱۲ بازی دیگر مغلوب حریفان خود شده‌اند. با توجه به شرایط دو تیم در لیگ برتر به نوعی می‌توان گفت فردا شاهد تقابل تیم‌های بحران‌زده لیگ برتر بسکتبال خواهیم بود و باید دید پیروز این میدان کدام تیم خواهد بود.

کد خبر 730986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.