تخلفات انتخاباتی بیشتر در فضای مجازی رخ داده است

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان همدان با اشاره به ماده ۸۶ آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه موظف هستند شکایات واصله را بپذیرند و در جلسه مشترک با هیئت نظارت به آن‌ها رسیدگی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _دوشنبه هفتم اسفند_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شکایاتی قابل بررسی و رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان و سایر جزئیات آن کامل باشد، اظهار کرد: بر اساس قانون، طرح و بررسی شکایات در مورد افراد محرمانه بوده و افشای آن ممنوع است.

وی افزود: چنانچه در جلسه مشترک هیئت اجرایی و هیئت نظارت تشخیص داده شود که تخلفی رخ داده است، گزارش به مرجع صالح قضائی ارسال خواهد شد.

فرماندار همدان ادامه داد: در این دوره از تبلیغات انتخابات، بیشتر تخلفات رخ داده در فضای مجازی است و کمتر در محیط‌های شهری شاهد تخلف هستیم.

مخفی اضافه کرد: بعضی تبلیغات غیرقانونی از سطح شهر جمع‌آوری و به تعدادی از کاندیداها نیز تذکر شفاهی و کتبی داده شده است و این روند تا پایان ساعات تبلیغات ادامه دارد.

وی با اشاره به ماده ۸۶ آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه موظف هستند شکایات واصله را بپذیرند و در جلسه مشترک با هیئت نظارت به آن‌ها رسیدگی کنند.

کد خبر 730967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.