غیرحضوری شدن مدارس آذربایجان‌شرقی امروز دوشنبه ۷ اسفند

مدارس چند منطقه امروز، دوشنبه در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در چندین منطقه از آذربایجان‌شرقی فعالیت مدارس شهری و روستایی این منطقه امروز _دوشنبه هفتم اسفند_ تمام مقاطع تحصیلی در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است.

با توجه به برودت هوا؛ فعالیت تمامی مدارس منطقه اسکو (مدارس شهری و روستایی اسکو و شهر جدید سهند) در شیفت صبح و در تمامی مقاطع تحصیلی، با یک ساعت تأخیر، آغاز خواهد شد.

با توجه به برودت و سرمای شدید، فعالیت مدارس شهری منطقه کلیبر در تمامی مقاطع و مدارس شهری، روستایی و عشایری بخش آبش احمد با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد و فعالیت مدارس روستایی بخش مرکزی کلیبر در مقطع ابتدایی، غیرحضوری است.

با توجه به برودت هوا و سرمای شدید؛ فعالیت مدارس شهری و روستای منطقه سراب در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری است.

با توجه به برودت هوا در منطقه ایلخچی، فعالیت مدارس این منطقه، در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

به دلیل برودت و سرمای شدید هوا در شهر مهربان، فعالیت‌های آموزشی در مقطع پیش‌دبستانی در این منطقه، تعطیل است و فعالیت مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری است. فعالیت مدارس مقاطع متوسطه شهری و روستایی نیز با یک ساعت تأخیر، آغاز خواهد شد.

با توجه به برودت هوا در منطقه هریس، فعالیت مدارس این منطقه در تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

به علت برودت هوا، فعالیت همه مدارس شهری و روستایی منطقه نظرکهریزی در تمام مقاطع تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تأخیر، شروع خواهد شد.

با توجه به برودت شدید هوا، همه مدارس شهری و روستایی منطقه میانه در تمام مقاطع تحصیلی شیفت صبح با ۲ ساعت تأخیر، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به علت یخبندان و برودت هوا، فعالیت همه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی منطقه هوراند در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

در روزهایی که به دلیل برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش‌آموزان را ارزیابی و پایش کنند.

کد خبر 730922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.