تمام تخلفات تبلیغاتی در سطح شهرکرد مستندسازی می‌شوند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه نصب تبلیغات انتخاباتی روی تابلوهای راهنمایی، اماکن عمومی و دیوارهای سطح شهر جرم محسوب می‌شود، گفت: همه‌ این تخلفات در حال مستندسازی است.

اکبر ایازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: انتخابات یکی از مظاهر ایجاد قدرت نرم برای جمهوری اسلامی است و مشارکت در انتخابات وظیفه همه مردم است.

وی با اشاره به تخلفات تبلیغاتی نامزدها و هوادارانشان افزود: از پیش از آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تاکنون چندین بار از رسانه‌های دیداری و نوشتاری و فضای مجازی عنوان شده است که نصب هرگونه پوستر تبلیغاتی روی تابلوهای راهنمایی و دیوارهای سطح شهر ممنوع است و جرم محسوب می‌شود، اما شاهد تخلفات گسترده از سوی نامزدهای انتخاباتی و هواداران آن‌ها در سطح شهر هستیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه ۶۰ جایگاه ویژه از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد برای نصب پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهر شهرکرد نصب شده است، عنوان کرد: داشتن شهری زیبا و تمیز از خواسته‌های بحق همه شهروندان است، از این‌رو با نصب پوسترهای تبلیغاتی در محل‌های ممنوعه چهره شهر را مخدوش نکنیم.

ایازی اضافه کرد: نصب اعلامیه، بنر، عکس، پوستر و آگهی تبلیغاتی روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای منصوبه در معابر عمومی، دیوارهای اداری و غیراداری از مصادیق قانون‌شکنی و انحراف نامزدها از مسیر قانونی است.

وی خاطرنشان کرد: همه تخلفات نامزدهای انتخاباتی که پوسترهای خود را روی دیوارهای شهر نصب می‌کنند، مستندسازی می‌شود و در پایان انتخابات با همکاری دستگاه‌های نظارتی و قضائی این تخلفات بررسی و جریمه‌های قانونی اعمال می‌شود.

کد خبر 730918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.