آنچه در دفاع مقدس رخ داد در تاریخ بی‌سابقه است

امام‌جمعه کرمانشاه در دیدار با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک مکتب انسان‌ساز و مجاهدپرور است، گفت: ابعاد معنوی این مکتب به‌قدری زیاد است که به‌تعبیر امام خمینی (ره) افراد بسیاری توانسته‌اند از طریق آن ره صدساله را یک‌شبه طی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری یکشنبه _ششم اسفند_ در دیدار با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک مکتب انسان‌ساز و مجاهدپرور است، گفت: ابعاد معنوی این مکتب به‌قدری زیاد است که به‌تعبیر امام خمینی (ره) افراد بسیاری توانسته‌اند از طریق آن راه صدساله را یک‌شبه طی کنند.

وی با بیان اینکه آنچه در دفاع مقدس رخ داد در تاریخ بی‌سابقه است، بیان کرد: در خصوص تبیین ابعاد دفاع مقدس کارهای خوبی صورت گرفته، اما هنوز حق مطلب اَدا نشده است، زیرا این ارزش‌ها برای یک ملت نقش پیشران فرهنگی، فکری، معنوی و اعتقادی بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، بنابراین باید با کار جهادی و اعتقاد عمیق به شهدا، دفاع مقدس را به‌خوبی برای نسل جوان تبیین کرد.

امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: اگر نسل جوان و نوجوانِ آسیب‌دیده از فضای مجازی را به مکتب دفاع مقدس وصل کنیم، آن‌ها را از جهت فکری، اعتقادی، اخلاقی و رفتاری بیمه کرده‌ایم.

وی با تأکید بر ضرورت معرفی شهدا به نسل جوان، اظهار داشت: شهدا تمام وجودشان فداکاری، معرفت و معنویت بود و هر کدامشان می‌توانند الگوی یک نسل باشند، پس معرفی شهدا و سیره آن‌ها به نسل جوان بسیار ضروری است.

کد خبر 730914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.