جزییات غیر حضوری شدن مدارس کرمان

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از غیر حضوری شدن آموزش برخی از مدارس استان کرمان به علت بارش باران و برف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مهران باهری اظهار کرد: فردا _دوشنبه هفتم اسفند_ جاری مدارس شهر کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

وی از تعطیلی آموزش حضوری در تمامی دوره تحصیلی در شهرستان کوهبنان خبر داد و افزود: در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند نیز خبر داد و بیان کرد: مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان نیز در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل اعلام شد.

باهری هم چنین از تعطیلی مدارس شهرستان رفسنجان در تمامی دوره‌های تحصیلی خبر داد و افزود: مدارس منطقه سیرج از توابع منطقه شهداد در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس منطقه شهداد نیز با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

کد خبر 730885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.