کردستان همواره مورد طمع دشمنان و بدخواهان بوده است

استاندار کردستان گفت: کردستان همواره مورد طمع دشمنان و بدخواهان و معاندان و ضد انقلاب بوده و فرصت‌هایی را در گذشته‌ها برای توسعه و آبادانی از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، شامگاه _یک‌شنبه، ششم اسفند_ در جشن نیمه شعبان که در مهدیه شهرستان قروه برگزار شد با بیان اینکه نیمه شعبان روز جشن میلاد امامی است که در بین ما هستند، اظهار کرد: این روز، یادآوری روز موعودی است که همه ما منتظر آن هستیم و روز یادآوری وظیفه و مأموریتی است که همه ما برای تحقق آن روز در دوران زندگی خود برعهده داریم.

وی افزود: امروز ندای اسلام در جهان طنین‌انداز است، کما اینکه از سپیده دم طلوع اسلام، دشمنان، مشرکان و منافقان اراده کرده بودند که آن را در نطفه خفه کنند و در طول ۱۴ قرن گذشته تلاش کردند چراغ فروزان این مکتب را خاموش کنند.

استاندار کردستان تصریح کرد: اکنون برخی از بزرگترین شهرهای اروپا دارای بیشترین جمعیت مسلمان هستند و رفته رفته تعداد مسلمانان بیشتر می‌شود.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه امروزه از دورترین نقاط از آمریکای جنوبی تا آفریقا و شرق آسیا، مسلمانان زیادی وجود دارند، ادامه داد: در هر گوشه و کناری که نامی از دین به آنجا نرسیده بود، امروز تشعشع دین اسلام و مکتب پیامبر اکرم (ص) به آنجا رسیده است.

وی با بیان اینکه در طول ۱۴ قرن تشعشع اسلام به اقصی نقاط عالم رسیده و علی‌رغم خواست دشمنان، اسلام پرفروغ‌تر از همیشه بوده است، عمده دلیل این مهم را امید مسلمانان به آینده دانست و گفت: مسلمانان همواره و هر لحظه منتظر روز موعود هستند و خداوند در قرآن کریم این روز بزرگ را وعده داده است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم و نفس می‌کشیم که آیندگان به حال مان غبطه خواهند خورد، چرا که در دورانی زندگی کرده‌ایم و نفس کشیده‌ایم که مردان مردی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی در دوره ما زیسته و زندگی کرده‌اند.

زارعی‌کوشا افزود: اگر نظام امپریالیستی با تمام تجهیزات نظامی، قدرت اطلاعاتی، سیطره سیاسی و بین‌المللی و قدرت بلامنازع رسانه‌ای تلاش می‌کند تا در جبهه‌ای که به تدبیر حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب در منطقه ما به نام جبهه مقاومت شکل گرفته خدشه‌ای وارد کند، هیچگاه نتوانسته و در این راه ناکام مانده‌، این حاصل تبعیت از مکتب رسول الله (ص) است و توفیقات جبهه مقاومت حاصل تفکر و اندیشه شهید سلیمانی بوده که سرباز ممتاز مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به مکتب و ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی گفت: مردی از سربازان این نظام و مکتب و رهبر معظم انقلاب با اعتماد به نفس و با اتکاء به خداوند متعال و با اعتماد به وعده‌های الهی می‌رود و تا کرانه‌های مدیترانه را از لوث وجود داعش خبیث که برای بدنام کردن اسلام و برای ضربه زدن به مسلمانان و برای خدمت کردن به صهیونیست‌ها خلق شده بودند پاک می‌کند و چتر امنیت می‌گستراند.

استاندار کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: کردستان همواره مورد طمع دشمنان و بدخواهان و معاندان و ضد انقلاب بوده و فرصت‌هایی در گذشته‌ها برای توسعه و آبادانی را از دست داده است.

زارعی‌کوشا گفت: استان ما در دوران ستم‌شاهی عمداً محروم نگه داشته شده بود و این گفته مستند است، چراکه رژیم طاغوت تعمدا می‌خواست استان‌هایی مثل خوزستان کردستان، سیستان و گلستان توسعه پیدا نکنند و در محرومیت باقی بمانند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب با وجود اینکه امام راحل (ره) فرهنگ خدمت در این مناطق را نهادینه کرد، اما باز تحرکات کور ضدانقلاب و جنگ تحمیلی فرصت‌هایی را از این استان گرفت.

استاندار کردستان با بیان اینکه امروز مأموریت بزرگ ما در استان کردستان استفاده از همه فرصت‌ها برای جبران گذشته است، اضافه کرد: اکنون با افتخار موفق شدیم نگاه ویژه دولت مردمی را نسبت به استان کردستان جلب کنیم و امروز استان ما جزو استان‌های پیشگام کشور در توسعه و پیشرفت است‌.

کد خبر 730856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.