گیتی پسند با پیروزی راهی پلی‌آف شد

گیتی پسند با نتیجه سه بر صفر موفق شد تا در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال مقابل تیم هورسان به پیروزی برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز -یکشنبه ششم اسفند- در هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال تیم گیتی پسند در سالن مخابرات میزبان تیم هورسان رامسر بود و توانست با نتیجه ۳ بر صفر به برتری برسد.

اسامی تیم والیبال گیتی پسند:

علی باقری، امیرحسین ساداتی، مصطفی رئیسیان، مهدی بیانی، هومن باقری، رمضان صحبتی، شاهین توانا، سعید آقاجانی، مرصاد آقا جانی، محمدرضا مشیدی، آرمین رنجبر، ابوالفظل مهدیان، علی زارع، محمد صادقی،

سرمربی: سعید عقیلی

اسامی تیم والیبال هورسان رامسر:

پوریا علیزاده، عمران کوک جلی، اشکان درخشان، ابراهیم جعفری، علی عثمان فریاد، مصطفی نجفی، محسن سفیدآبی، جابر اسماعیل پور، حسین امیری، امیرحسین خانی، سیاوش زمانی، آرمین قلیچ نیازی، رافع طبری

سرمربی: آرش صادقیانی

ست اول: گیتی پسند ۲۵ - هورسان ۲۳

دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند اما رفته رفته گیتیزن‌ها ۲ امتیاز اختلاف ایجاد کردند. با دفاع روی تور بهتر و استفاده از توپ‌های برگشتی شاگردان عقیلی به امتیاز ۲۰ رسیدند. استفاده هورسانی‌ها از اشتباه بازیکنان گیتی پسند، اختلاف امتیاز به عدد یک کاهش یافت تا عقیلی درخواست وقت استراحت کند. در امتیازات پایانی دو تیم شانه به شانه هم در امتیازگیری پیش رفتند اما در نهایت گیتی‌پسند با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید تا در ست شماری یک بر صفر پیش بیفتد.

ست دوم: گیتی پسند ۲۵ - هورسان ۲۰

ست دوم با ضرب اولین امتیاز به نام گیتی پسند شروع شد اما خیلی سریع تیم هورسان امتیاز تساوی را گرفت. با اختلاف ۴ امتیازی که شاگردان عقیلی ایجاد کردند سرمربی هورسان مجبور به گرفتن وقت استراحت شد کت نتیجه آن توپ و امتیاز برای هورسان بود. اشتباهات زیاد بازیکنان عقب تیم گیتی پسند موجب شد تا توپ‌های هورسان در این ناحیه به امتیاز تبدیل شده و نتیجه ۱۸ بر ۱۶ شود.

گیتی پسند زودتر از هورسان ۲۰ امتیازی شد تا هورسان درخواست وقت استراحت کند. هورسان نتیجه را ۲۲ بر ۲۰ کرد تا اختلاف شش امتیازی به دو امتیاز برسد اما تیم میزبان با توپ‌های سرعتی امتیازات پایانی را جمع کرد و با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به برتری برسند و با این نتیجه هورسان با نتیجه دو بر صفر در ست شماری عقب افتاد.

ست سوم: گیتی پسند ۲۵ - هورسان ۲۲

ست سوم با امتیازگیری گیتی پسند شروع شد اما این تیم هورسان بود که در امتیازگیری پیش افتاد اختلافی ۳ امتیازی ایجاد کرد. هرچند شاگردان عقیلی اشتباهات زیادی داشتند اما توانستند اختلاف امتیاز را حبران کنند دو دو تیم در امتیاز ۱۱ به تساوی رسیدند. با پیش افتاد تیم میزبان، سرمربی تیم هورسان درخواست وقت استراحت کرد اما نتیجه و توپ به گیتی پسند رسید با رسیدن هورسان به گیتی پسند عقیلی درخواست وقت استراحت داد اما این ه‌رسان بود که توپ و امتیاز را به دست آورد.

در نتیجه ۲۰ بر ۱۷ تیم هورسان درخواست وقت استراحت دوم خود را داد تا موجب اختلال در امتیازگیری حریف شود. حاصل وقت استراحت امتیاز برای هورسان بود. در نهایت گیتی پسند با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ در ست سوم به برتری رسید تا با نتیجه ۳ بر صفر پیروز دیدار باشد.

کد خبر 730836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.