۸۰ درصد آبگرفتگی معابر منطقه ۱۰ رفع شد/پس‌زدگی فاضلاب خیابان خواجه عمید برطرف می‌شود+ فیلم

رئیس اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به آماده‌باش کامل نیروها و تجهیزات ستاد بحران در این منطقه گفت: تاکنون ۸۰ درصد موارد آبگرفتگی معابر منطقه ۱۰ که از سوی سامانه ۱۳۷ اعلام شده، برطرف شده است و سایر اکیپ‌ها در مناطق شهری در تلاش برای رفع مشکلات هستند.

مجتبی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به آغاز بارندگی از روز گذشته و هشدارهای سطح نارنجی، تمام نیروهای ستاد بحران منطقه شامل ۸ اکیپ خدماتی متشکل از ۲۴ نفر همراه با تجهیزات و امکانات به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: با توجه به افزایش بارندگی‌ها از ۸ صبح امروز _یکشنبه ششم اسفند_ امکانات ستاد بحران افزایش یافت و دو اکیپ همراه با تجهیزات کامل از واحد کنترل نظارت و پنج اکیپ نیروهای خدمات شرکت سبز صفه همراه با دو دستگاه خودرو، همچنین عوامل فضای سبز و نیروهای نگهداری و تعمیرات منطقه همراه با دو دستگاه تانکر و ماشین‌آلات سنگین از قبیل کامیون و بیل مکانیکی در سطح منطقه مستقر شدند.

رئیس اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروها و تجهیزات ستاد بحران منطقه در آماده باش کامل مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: کامیون‌ها شن و نمک را بارگیری کردند تا در صورت نیاز و یخ‌زدگی معابر در رمپ ها و پل‌ها استفاده شود.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۰ درصد موارد آبگرفتگی معابر منطقه ۱۰ که از سوی سامانه ۱۳۷ اعلام شده، برطرف شده است و سایر اکیپ‌ها در مناطق شهری در حال رفع مشکلات هستند.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی منطقه ۱۰ پس‌زدگی فاضلاب خیابان خواجه عمید روبه‌روی کوچه ۳۱ است، گفت: پیش از این نیز با اداره آب و فاضلاب منطقه هماهنگی‌های لازم انجام شده بود تا مشکل این بخش را برطرف کنند، اما اقدامی انجام نشد و به همین دلیل حجم زیادی فاضلاب وارد خیابان خواجه عمید شده است که علاوه بر ایجاد مسائل بهداشتی و بوی تعفن زیاد، این آب وارد سپتیک‌های منطقه شده است و به سمت سپتیک اصلی که برای دفع آب‌های سطحی در نظر گرفته شده، پیش می‌رود که شرایط را بحرانی می‌کند؛ امیدواریم مسئولان آب و فاضلاب نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند

رئیس اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نیروهای ستاد بحران منطقه تا پایان بارش‌ها در آماده‌باش کامل هستند.

کد خبر 730819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.