مشارکت گسترده در انتخابات راه توسعه کردستان را هموارتر می‌کند

استاندار کردستان گفت: مشارکت گسترده در انتخابات قطعا می‌تواند زمینه را برای توسعه استان و جلب نگاه ویژه دولتمردان و مسئولان ملی نسبت به استان کردستان فراهم کند.

اسماعیل زارعی‌کوشا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: مشارکت در انتخابات در سطح ملی به عنوان پشتوانه مردمی نظام و کشور محسوب می‌شود که در کنار انتخاب درست و اصلح، اهمیت فوق‌العاده بالایی دارد.

وی افزود: مشارکت گسترده در انتخابات برای استان کردستان نیز بسیار ضروری و حیاتی است چون این استان همواره مورد طمع دشمنان و بدخواهان مردم بوده و حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم در انتخابات می‌تواند موجب یاس دشمنان و بدخواهان و دلگرمی مردم و مسئولان شود.

استاندار کردستان تاکید کرد: مشارکت گسترده در انتخابات قطعاً می‌تواند زمینه را برای توسعه استان و جلب نگاه ویژه دولتمردان و مسئولان ملی نسبت به استان کردستان فراهم کند.

زارعی‌کوشا ادامه داد: ما امیدواریم که مردم استان در ادامه حماسه‌سازی‌هایی که در سال جاری در استقبال از رئیس‌جمهور و مناسبت‌هایی همچون جشن‌های هفته وحدت و راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان داشتند این بار نیز حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند و روز یازدهم اسفند یک سند پرافتخار برای استان ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه را برای فعالیت‌های گسترده‌تر فراهم کرده و موجب افزایش قدرت چانه‌زنی مسئولان کردستان در مرکز و تسهیل رفع مسائل و مشکلات استان خواهد شد.

کد خبر 730789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.