پیش‌بینی ۶۸ شعبه أخذ رأی در شهرستان سمیرم

فرماندار شهرستان سمیرم گفت: ۶۸ شعبه در مرکز حوزه انتخابیه و سه بخش مستقل شهرستان سمیرم آماده اخذ رأی از مردم است.

اصغر هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: جنوبی‌ترین شهرستان استان اصفهان هم مرز با استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و فارس با ۵۲۳۰ کیلومتر مربع دارای ۴ بخش، شش شهر و بالغ بر ۱۲۰ روستا و آبادی با ۷۵ هزار نفر جمعیت ثابت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب استان اصفهان واقع شده است.

وی افزود: بالغ بر ۴۵ هزار نفر واجدین شرایط شرکت در انتخابات هستند که آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پرشور بر اساس مر قانون فراهم شده است.

فرماندار سمیرم تصریح کرد: هیأت‌های نظارت، اجرایی و بازرسین شهرستان بر اساس مر قانون اقدامات و آمادگی کامل را دارند تا انتخابات را در اوج سلامت و امنیت با مشارکت آحاد مردم در شهرستان سمیرم برگزار کنند.

هدایت عنوان کرد: در شهرستان سمیرم ۴ هیأت اجرایی و ۶۸ صندوق اخذ رأی وجود دارد که ۴۰ صندوق ثابت و ۲۸ صندوق سیار است.

وی با اشاره به ۴۵۰۰ نفر رأی اولی در این شهرستان خاطرنشان کرد: از رأی اولی‌ها دعوت می‌کنم اولین تولد سیاسی خود را با حضور در اولین انتخابات جشن بگیرند و همراه با سایر مردم شور و نشاط ویژه‌ای به انتخابات بدهند.

وی در ادامه افزود: با توجه به ۶۸ صندوق اخذ رأی قریب به دو هزار و دویست نفر در برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد که شامل هیأت‌های نظارت، اجرایی، بازرسی و حفاظت از صندوق‌های رأی است.

فرماندار سمیرم اضافه کرد: از ۳۰ نفر نامزدهای تأیید شده شهرستان ۲۴ نفر وارد مرحله تبلیغات و رقابت انتخابات شدند.

کد خبر 730762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.