راه‌اندازی کاروان امید و انتظار در شهرکرد به‌مناسبت نیمه شعبان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی ( عج)، سرود و مولودی توسط کاروان امید و انتظار در شهرکرد اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، اکبر ایازی اظهار کرد: در شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، کاروان امید و نشاط، متشکل از گروه سرود آوای باران و گروه سرود مهدی موعود (عج) شهرکرد با اجرای سرود و نیز خواندن مولودی، نشاط و شادی را به محله‌های شهرکرد آوردند.

وی ادامه داد: سرود میدانی با حضور دو گروه سرود ۱۵ نفره با خودروهای طراحی و گل‌آرایی شده ویژه میلاد سراسر نور حضرت مهدی موعود (عج) در نقاط مختلف شهر شهرکرد اجرا شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اضافه کرد: تپه نورالشهدا، بازار میلاد، چهارراه هواپیمای، میدان امام‌زادگان، مجتمع امام صادق (ع)، پایانه مسافربری آزادی، چهارراه فردوسی، از مکان‌هایی است که سرودهای میدانی ویژه میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) اجرا شد.

ایازی خاطرنشان کرد: ساکنان محله‌ها، خانه‌ها و مجتمع‌های مسکونی و عابران پیاده با حضور خود و توزیع شیرینی و شربت به جشن و شادی به مناسبت میلاد قائم آل محمد (عج) پرداختند.

کد خبر 730760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.