۶۴۵ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه برای انتخابات در نظر گرفته شده است

فرماندار کرمانشاه گفت: ۶۴۵ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا آمویی با اشاره به تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند، اظهار کرد: از مجموع شعب اخذ رأی در نظر گرفته شده در شهرستان کرمانشاه، ۵۴۵ شعبه مربوط به مرکز شهرستان و بخش مرکزی کرمانشاه خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر این تعداد، یک شعبه فرعی اخذ رأی هم در کرمانشاه به اقلیت‌های مذهبی (کلیمیان) اختصاص یافته است.

فرماندار کرمانشاه تعداد شعبات اخذ رأی بخش‌های چهار گانه شهرستان کرمانشاه را نیز ۱۰۰ شعبه عنوان و تصریح کرد: در بخش فیروزآباد ۳۶ شعبه، بخش ماهیدشت ۲۶ شعبه، بخش کوزران ۲۰ شعبه و بخش بیلوار نیز ۱۸ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برای تعیین محل شعب اخذ رأی در شهر کرمانشاه سعی شده به وسعت و جمعیت محلات مختلف توجه شود تا مردم با کمترین معطلی مواجه شده و در اسرع وقت بتوانند آرا خود را به صندوق‌ها بیندازند.

آمویی ادامه داد: در روستاهای بخش‌های چهار گانه شهرستان کرمانشاه نیز شعب سیار در همه روستاها حضور پیدا کرده و آرا مردم را جمع آوری خواهند کرد.

وی داشتن تابعیت جمهوری اسلامی و ۱۸ سال تمام را برای افراد رأی دهنده الزامی دانست و گفت: شعب اخذ رأی از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر آماده اخذ رأی از شهروندان هستند و در صورت نیاز این زمان تمدید می‌شود.

کد خبر 730749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.