کشف بیش از ۷۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۷۳ هزار و ۸۴۰ لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال در شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه ایران، سردار مهدی حاجیان _شنبه پنجم اسفند _ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق سوخت با حضور گسترده مأموران انتظامی قصرشیرین در این شهرستان برگزار شد، افزود: در همین راستا مأموران پلیس شهرستان حین گشت زنی و برپایی ایستگاه‌های بازرسی در نقاط مختلف قصرشیرین و خصوصاً حوالی گمرک پرویزخان موفق به شناسایی ۱۱ دستگاه کامیون، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، یک دستگاه موتورسیکلت حامل سوخت قاچاق و چند محل دپو شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه و همچنین محل‌های دپو، ۷۳ هزار و ۸۴۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ارزش سوخت قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۱۶ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال می‌رسد، از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی برای رسیدگی‌های بیشتر و صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان گفت: مبارزه با پدیده قاچاق خصوصاً فراورده‌های نفتی از مهمترین برنامه‌هایی است که پلیس کرمانشاه دنبال می‌کند و اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان به منافع و اهدافشان دست پیدا کنند

کد خبر 730746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.