حمایت ۱۲ شهرداری کشور از شهرداری قم در جشن نیمه شعبان

مدیرکل دفتر خدمات شهری و محیط زیست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: حدود ۱۲ شهر در حوزه‌های مختلف آتش‌نشانی، مدیریت پسماند و خدمات به زائران نیمه شعبان به شهرداری قم کمک می‌کنند.

علیرضا احمدی در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: تلاش شهرداری قم برای برگزاری هر چه بهتر جشن بزرگ نیمه شعبان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی خوبی توسط شهرداری قم انجام شده است، مطرح کرد: برنامه‌ریزی امسال در سه سطح و برنامه ویژه برای ارائه خدمات به زائرین، همکاری و مشارکت در افزایش مباحث امنیتی و مدیریت بحران در شرایط ویژه آب و هوایی انجام شده است.

مدیرکل دفتر خدمات شهری و محیط زیست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور با بیان اینکه پیش بینی حضور ۵ هزار نفر انجام شده است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی در سه سطح برای این تعداد از زائرین یک اقدام سخت و سنگین است.

احمدی با اشاره به اینکه این موضوع نشان می‌دهد که مجموعه شهرداری قم با جدیت پای کار آمده است، خاطرنشان کرد: حدود ۱۲ شهر در حوزه‌های مختلف آتش‌نشانی، مدیریت پسماند و خدمات به شهرداری قم کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت پارکینگ‌ها به خوبی انجام شده است، تصریح کرد: در عرصه‌های مختلف شاهد کار خوب و جامع شهرداری قم بوده‌ایم.

مدیرکل دفتر خدمات شهری و محیط زیست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور با اشاره به اینکه مراسم نیمه شعبان هر سال درحال تقویت است، یادآور شد: باید زیرساخت‌های پذیرایی از زائرین نیمه شعبان به صورت دائمی باشد و برنامه‌ریزی‌ها نیز در این راستا بوده است.

احمدی با بیان اینکه حداکثر کمک و مشارکت از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است، ابراز کرد: در برخی از حوزه‌ها ازجمله آسفالت به اقدامات گسترده‌تری نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه اسکان موقت باید مورد توجه بیش‌تری قرار بگیرد، بیان کرد: بحث‌های ایمنی جمع‌آوری پسماند و … نیازمند زیرساخت‌های دائمی است که باید در این محل ایجاد شود.

کد خبر 730735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.