دژاووی جام‌جهانی ۲۰۱۷ تکرار شد

تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران در نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۴ مقابل برزیل باخت و به فینال نرسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی کشورمان عصر امروز _شنبه پنجم اسفند_ در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۴ دبی امارات از ساعت ۱۷:۳۰ به‌مصاف تیم ملی پرافتخار برزیل رفت و با قبول شکست نزدیک سه بر دو همانند اولین تجربه حضور در جام‌جهانی در نیمه‌نهایی از دور مسابقات کنار رفت تا کماکان حسرت فینالیست‌شدن را داشته باشد.

نیمه‌نهایی جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۴

دیدار تیم‌های ملی ایران و برزیل

گل‌ها: علی میرشکاری و محمد معصومی‌زاده (برای ایران)

لیست بازیکنان تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران:

ایران در این مسابقه با ترکیب اولیه حمید بهزادپور، مسلم مسیگر (کاپیتان)، سعید پیرامون، علی میرشکاری و محمد معصومی زاده وارد زمین شد. همچنین امیرحسین اکبری، سید مهدی میرجلیلی، رضا امیری، مهدی شیرمحمدی و موحد محمدپور و محمدعلی مختاری کار را از روی نیمکت آغاز کردند.

وقت‌اول:

در همان لحظات ابتدایی بازی در حالی که دو مشغول ارزیابی هم بودند علی میرشکاری موفق شد با یک ضربه تماشایی از میانه میدان دروازه برزیل را باز کند تا بازی یک بر صفر به سود ملی‌پوشان ایران شود.

در ادامه این دیدار هم تیم ملی ایران عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و در چند صحنه فرصت داشت تا اختلاف را بیشتر کند اما این اتفاق نیفتاد تا وقت اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

وقت‌دوم:

وقت دوم این دیدار در حالی آغاز شد که با گذشت پنج ثانیه، محمد معصومی‌زاده با یک ضربه برگردان تماشایی برای دومین بار دروازه برزیل را باز کرد.

اما برزیلی‌ها دقایقی بعد صاحب یک ضربه پنالتی شدند و بازیکن این تیم توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و اختلاف را به حداقل برساند تا تا بازی دو بر یک شود و دومین وقت این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود ایران به پایان رسید.

وقت‌سوم:

در سومین وقت این دیدار برزیلی‌ها تلاش کردند با حملات خود از شکست جلوگیری کنند. در چهارمین دقیقه از وقت سوم حملات برزیلی‌ها جواب داد و این تیم موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا بازی دو بر دو مساوی شود.

در آخرین ثانیه‌های این دیدار تیم ملی برزیل موفق شد سومین گل را هم به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با برتری سه بر دو برزیل به پایان برسد و ساحلی بازان ایران از راهیابی به دیدار نهایی این مسابقات بازبمانند.

نکات‌ویژه:

تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران برای دومین‌بار در تاریخ جام‌های جهانی توانسته بود به مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی صعود کند اما نتوانست در این مسابقه به برتری برسد تا در راهیابی به دیدار نهایی برای نخستین‌بار ناکام بماند.

کد خبر 730712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.