خلاصه بازی فوتبال ساحلی ایران و برزیل + فیلم

تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران مقابل برزیل سه بر دو شکست خورد و از راهیابی به فینال جام‌جهانی ۲۰۲۴ بازماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی کشورمان عصر امروز _شنبه پنجم اسفند_ در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۴ دبی امارات از ساعت ۱۷:۳۰ به‌مصاف تیم ملی پرافتخار برزیل رفت و در شرایطی که دو بر یک از حریف قدرتمند خوب پیش بود با نتیجه سه بر دو شکست خورد و نتوانست به فینال جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۴ امارات راه پیدا کند.

در همان لحظات ابتدایی بازی در حالی که دو مشغول ارزیابی هم بودند علی میرشکاری موفق شد با یک ضربه تماشایی از میانه میدان دروازه برزیل را باز کند تا بازی یک بر صفر به سود ملی‌پوشان ایران شود. وقت دوم این دیدار در حالی آغاز شد که با گذشت پنج ثانیه، محمد معصومی‌زاده با یک ضربه برگردان تماشایی برای دومین بار دروازه برزیل را باز کرد.

اما برزیلی‌ها دقایقی بعد صاحب یک ضربه پنالتی شدند و بازیکن این تیم توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و اختلاف را به حداقل برساند تا تا بازی دو بر یک شود. در چهارمین دقیقه از وقت سوم حملات برزیلی‌ها جواب داد و این تیم موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا بازی دو بر دو مساوی شود.

در آخرین ثانیه‌های این دیدار تیم ملی برزیل موفق شد سومین گل را هم به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ برزیل به پایان برسد و ساحلی‌بازان ایران از راهیابی به دیدار نهایی این مسابقات بازبمانند.

خلاصه‌بازی فوتبال‌ساحلی ایران و برزیل

کد خبر 730708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.