آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش نشانی در ایام نیمه شعبان/تهران و اراک به کمک قم آمدند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش نشانی و استقرار ۲۵ خودرو در محدوده مسجد مقدس جمکران خبر داد.

علی زندیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی طبق سنوات گذشته در ایام نیمه شعبان مسئولیت ایمنی زائرین و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه و مسجد مقدس جمکران را بر عهده دارد.

وی با اشاره به آماده‌باش تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی افزود: ۲۵ ایستگاه و ۵۰۰ نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در ایام نیمه شعبان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از استقرار خودروهای آتش نشانی در محدوده جمکران و بلوار پیامبر اعظم خبر داد، تصریح کرد: ۱۰۰ دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتور سیکلت به صورت فعال در حالت آماده‌باش قرار دارد که از این تعداد ۲۵ خودرو و هفت موتور سیکلت در محدوده جمکران و نقاط پر تردد شهر مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای افزایش ایمنی، ۱۴ دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتور سیکلت به همراه ۷۵ نفر آتش نشان از شهر تهران و اراک تحت مدیریت قم در شهر مستقر هستند تا در ایجاد ایمنی به شهر قم یاری کنند.

گفتنی است کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از ابتدای ماه شعبان به منظور ایمنی از کلیه مواکب بازدید کرده و ۲۵۰ عدد خاموش کننده بین مواکب توزیع شده است.

کد خبر 730704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.