بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه

شهردار کرمانشاه گفت: لایحه بودجه ۶۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در شورای اسلامی شهر کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: لایحه بودجه ۶۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه که قبلاً برای بررسی‌های کارشناسی و مقدماتی تقدیم شورای اسلامی شهر شده بود، صبح امروز _شنبه، پنجم اسفند_ با حضور کلیه اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در نشست امروز نظرات اعضای شورا استماع و سپس کارشناسان و مدیران بودجه‌ای شهرداری توضیحات لازم را ارائه دادند و در کلیات بودجه توافق حاصل و نظر برخی از اعضای شورا مبنی بر اصلاحات جزئی بود که رسماً توسط رئیس شورای شهر به اطلاع رسید.

شهردار کرمانشاه گفت: با توجه به آنکه فرصت اندکی در اختیار است و به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم مقرر شد ظرف ۴۸ ساعت اصلاحات مدنظر شورای اسلامی شهر انجام و نظر شورا تأمین و مجدد لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در جلسه علنی روز دوشنبه هفتم اسفند مطرح و مورد رسیدگی واقع شود.

در ادامه، خسرو زرافشانی رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم، در جلسه فوق‌العاده امروز شورای اسلامی شهر کرمانشاه لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه با حضور شهردار کرمانشاه و مدیران شهرداری مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در نشست امروز، شورا در مورد لایحه بودجه سال آینده به جمع‌بندی رسیدند که البته به اصلاحات جزئی نیاز دارد که موارد به اطلاع شهردار کرمانشاه جهت اصلاح و تأمین نظر اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: مقرر شد شهرداری کرمانشاه اصلاحات لازم را ظرف ۴۸ ساعت آینده انجام دهد و لایحه بودجه مجدد در جلسه رسمی شورای شهر کرمانشاه در روز دوشنبه هفتم اسفند مطرح شود و تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان لایحه بودجه به تصویب برسد تا شهردار کرمانشاه بتواند با قدرت به خدمات و مأموریت‌های خود در کلانشهر کرمانشاه بپردازد.

کد خبر 730694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.