احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-طرقبه-شاندیز مطالبه مردمی است

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح مشهد-طرقبه-شاندیز یکی از مطالبات جدی شهروندان بوده و در بودجه ۱۴۰۳ این پروژه مدنظر قرار گرفته است.

مجید نژادحسین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با بیان اینکه یکی از گره‌های اصلی ترافیکی شهر مشهد، به‌ویژه در آخر هفته‌ها، ترافیک انتهای بلوار وکیل‌آباد است، اظهار کرد: در ارتباطات با مردم و نظرسنجی‌های صورت گرفته نیز اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح مشهد-طرقبه-شاندیز یکی از مطالبات جدی شهروندان بوده و رسالت ما پاسخگویی به این درخواست به حق شهروندان است.

وی افزود: در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری این پروژه مورد توجه قرار می‌گیرد و اعتبار آن را تخصیص می‌دهیم؛ شهرداری هم باید تاییدیه‌های لازم را از شورای همتای استان اخذ کند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: براساس گزارش ارائه شده از سوی شهرداری، مکاتبات لازم با شهرداری شاندیز و طرقبه نیز صورت گرفته و عزم مدیریت شهری برای تعریف و اجرایی شدن این پروژه، جدی است.

نژادحسین تصریح کرد: هر اقدامی که موجب تسهیل ترافیک سطح شهر و آمد و شد شهروندان باشد، مورد استقبال ما است و از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 730678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.