پرداخت ۱۳ میلیارد ریال پاداش مصرف برق به بخش صنایع کردستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از اعمال بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال پاداش همکاری در صورت‌حساب مشترکان بخش صنایع استان در سال جاری خبر داد.

به خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان اظهار کرد: در تابستان سال جاری به منظور فراهم شدن زمینه مدیریت مصرف برق و رفع مشکلات ناشی از قطع برق واحدهای صنعتی، با طراحی و ابلاغ برنامه‌های پاسخگویی بار که طبق مفاد آن واحدهای صنعتی مشمول در دوره زمانی (۱۵ خرداد الی ۱۵ شهریور) با انجام چندین اقدام مدیریتی از جمله برنامه ذخیره عملیاتی، برنامه کاهش و قطع بار صنایع، جابجایی تعطیلات هفتگی از روز جمعه به یکی از روزهای میانی هفته، کاهش ۲۴ ساعته بار (انجام تعمیرات و تعطیلات سالانه) تعیین ساعت کار برنامه‌ریزی شده می‌توانند از مکانیزم‌های تشویقی وزارت نیرو بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در مجموع سه هزار و ۱۹۰ مشترک بخش صنعتی در سطح استان فعالیت دارند، افزود: در راستای مدیریت مصرف بهینه، با مشترکان بخش صنعتی یک‌هزار و ۵۲۳ تفاهم نامه منعقد شد و از این تعداد ۹۳۱ مشترک همکاری و مشمول دریافت پاداش دوره همکاری به میزان ۱۳ میلیارد ریال شدند که با اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف بار در واحدهای صنعتی قریب به ۵.۱۶ مگاوات در مصرف برق استان صرفه‌جویی صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به طرح‌های تشویقی این مشترکان، ادامه داد: با اجرای این طرح تمام واحدهای صنعتی طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در بازه زمانی (۱۵ خرداد ماه) الی (۱۵ شهریورماه) یک شیفت کاری در یک روز از هفته را جابجا و از پاداش بهره‌مند می‌شوند.

لهونیان با بیان اینکه در این طرح مجموعه مشترکان صنعتی داخل شهرک‌های صنعتی باید به صورت یک روز در هفته جهت تغییر شیفت کاری خود از ساعت ۱۱ الی ۲۳ به ساعت دیگری منتقل کنند و یا به طور کامل مدیریت بار داشته باشند، گفت: برای مشترکان صنعتی خارج از شهرک‌های صنعتی نیز این طرح قابل اجراست و مشترکان با هر قدرتی می‌توانند در این طرح مشارکت و از مشوق‌های وزارت نیرو بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین سهم پاداش مربوط به مشترکان صنعتی در شهرستان دهگلان و کمترین آن مربوط به مشترکان بخش صنعتی شهرستان دیواندره است.

کد خبر 730676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.