برپایی جشن باشکوه نیمه شعبان در همدان/ راه‌اندازی کارناوال شادی در شهر

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از برپایی ۵۰ موکب به منظور برگزاری اعیاد شعبانیه در سطح شهر همدان خبر داد و گفت: این سازمان در کنار گروه‌های مردمی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اعیاد شعبانیه خدمت‌رسانی می کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محمود رجبی امروز _شنبه پنجم اسفند_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در خدمت شهروندان هستیم، اظهار کرد: جشن بزرگ میلاد منجی بشریت امسال برای دومین بار توسط ستاد مردمی ملت امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری برنامه‌های متعدد اعم از برپایی گروه سلام فرمانده و برگزاری برنامه‌های شاد و مهیج ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: تمام تلاش سازمان فرهنگی شهرداری این است که علاوه بر برپایی جشن در خیابان اکباتان در محلات نیز برگزار شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ادامه داد: برگزاری جشن محلات در فرهنگسراها اعم از مدنی، پرواز، ولایت و تالار قرآن از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است و برگزاری برنامه‌هایی همچون راه اندازی کارناوال شادی، برگزاری عصر شعر با موضوع انتظار و رونمایی از کتاب نیز در دستور کار قرار دارد.

رجبی از اجتماع بزرگ خانوادگی ویژه دهه هشتاد و نودی‌ها در روز دوشنبه هفتم اسفندماه خبر داد و اضافه کرد: به منظور راه اندازی کارناوال شادی چهار دستگاه اتوبوس به اجرای این برنامه شاد می‌پردازند.

کد خبر 730655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.