رشد ۸ برابری بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از هشت برابر شدن بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از ابتدای کار شورای ششم تا به امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم اللهیاری بعدازظهر امروز -شنبه پنجم اسفند- در نشست خبری با اهالی رسانه که در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که شورای شهر را تحویل گرفتیم، بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ۱۵ میلیارد تومان بود که این بودجه با حسن نظر شورا در سال ۱۴۰۳ به ۱۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته و در واقع ۸ برابر شده است.

وی از کمک ۱۵ میلیارد تومانی شورای شهر قزوین به حلقه‌های میانی و مجموعه‌های مردمی در سال جاری خبر داد و افزود: نگاه ما همیشه این بوده که بخش اندک و کمی از هزینه‌هایشان را جبران کنیم تا خود این مجموعه‌ها پویا شوند و به مساعدت گرفتن عادت نکنند.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین از افتتاح و بهره‌برداری قریب‌الوقوع از خانه فرهنگ چوبیندر خبر داد و خاطرنشان کرد: ساخت تئاتر شهر قزوین هم تکمیل شده و این بنای فرهنگی و هنری مهم شهر قزوین هم آماده افتتاح است که در بهترین مناسبت و ظرف یکی دو هفته آتی افتتاح خواهد شد.

اللهیاری اضافه کرد: در ضمن ساخت فرهنگ‌سرای بازی و سرگرمی در محله مینودر قزوین ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این پروژه هم اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از کمک ۱۵ میلیاردی کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین به توسعه مساجد خبر داد و گفت: در ضمن باید یادآوری کنیم که بودجه ۱۲۰ میلیاردی سازمان فرهنگی فقط مختص اجرای برنامه‌هاست و بودجه عمرانی این سازمان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی جدا است.

دبیر کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر قزوین از توجه به محلات محروم و حاشیه‌نشین شهر قزوین در جشن نیمه‌شعبان به عنوان اقدام ارزنده شهرداری یاد کرد و افزود: انتظار ما از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین این است که جشن‌های خیابانی را به صورت سلسله‌وار در دیگر مراسم‌های ملی و مذهبی برپا کنند که نخستین آن هم جشن عید غدیر خواهد بود.

کد خبر 730649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.