ارائه ۱۲۰ نوع خدمت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

قائم مقام کمیته امداد خمینی (ره) گفت: ۱۲۰ نوع خدمت با هدف توانمندسازی مددجویان توسط کمیته امداد ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، جعفر صباغیان امروز _شنبه پنجم اسفند_ در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: برنامه‌های کاربردی بسیاری در حوزه اشتغال، مسکن، بهداشت و درمان و مهارت برای مددجویان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۷ برنامه در قالب ۱۲۰ نوع خدمت در کمیته امداد ارائه می‌شود، افزود: تمام این برنامه‌ها با تاکید بر پیوست توانمندسازی صورت می‌گیرد.

قائم‌مقام کمیته امداد خمینی (ره) با اشاره به اینکه در ۸۰ درصد استان‌ها جشن خودکفایی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان موجب می‌شود از تحت پوشش قرار گرفتن خارج شوند ضمن آنکه با برنامه‌های فرهنگی و تحصیلی می‌توان موجبات خودکفایی مددجویان را فراهم کرد.

صباغیان شناسایی انواع فقر مادی و معنوی افراد تحت پوشش را دیگر مأموریت کمیته امداد دانست و اضافه کرد: این نهاد انقلابی تنها به نیازهای مادی مددجویان توجه نمی‌کند، بلکه حوزه‌های فرهنگی و معنوی هم در دستور کار است.

وی گفت: در حوزه جوانی جمعیت، مشاوره‌های قبل از طلاق، آسیب‌های اجتماعی نیز اقدامات خوبی انجام شده است تا در مسیر رفع نیازهای معنوی مددجویان قدم برداریم.

قائم‌مقام کمیته امداد خمینی (ره) افزود: از استان خراسان شمالی انتظار زیادی داریم و امیدواریم موضوع توانمندسازی در این استان بیش از سایر استان‌ها پررنگ‌تر باشد.

کد خبر 730610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.