سرویس‌دهی رایگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم در اجتماع بزرگ مهدوی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از سرویس‌دهی رایگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی در اجتماع بزرگ مهدوی در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران خبر داد.

رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص تمهیدات حمل‌ونقل عمومی زائران و نمازگزاران شهر قم در ایام ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با سایر شهرها، تعداد ۱۰۰ دستگاه ون آماده سرویس‌دهی به صورت رایگان در مسیرهای مشخص از جمله بلوار پیامبر اعظم (ص) هستند.

وی از فعالیت ۸۰ دستگاه اتوبوس در این مسیرها نیز خبر داد و افزود: بلوار پیامبر اعظم (ص)، خیابان ظهور و مسیرهای میان پارکینگ‌ها و مسجد مقدس جمکران مسیرهایی است که با استفاده از اتوبوس و ون‌ها به صورت رایگان سرویس‌دهی خواهند داشت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر استفاده نکردن از وسایل نقلیه شخصی برای حضور در اجتماعات مهدوی در هسته مرکزی شهر، مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسجد مقدس جمکران ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر قم با تمام ظرفیت در این ایام مشغول به خدمت‌رسانی از مبادی مختلف به سمت هسته مرکزی شهر هستند و از شهروندان تقاضا می‌شود برای همراهی برای مدیریت بهتر ترافیک شهر، از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند.

کد خبر 730549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.