آغاز طرح ملی کاشت یک میلیارد نهال در شهرستان میاندوآب از ۸ اسفند

طرح ملی کاشت یک میلیارد نهال در شهرستان میاندوآب و طی دو مرحله در پارک جنگلی و جاده تالاب نوروزلوی این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جلسه هماهنگی اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و گرامیداشت هفته منابع طبیعی امروز _شنبه پنجم اسفند_ به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب و با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در سالن شهید باکری فرمانداری برگزار شد.

محمدرضا رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب در این جلسه با اشاره به اهمیت طرح کاشت یک میلیارد درخت اظهار کرد: انتظار داریم ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی همکاری لازم و مشارکت مناسب در اجرای این طرح داشته باشند.

وی گفت: نیازسنجی و امکان‌سنجی برای کاشت نهال در نقاط مختلف شهرستان برای اجرای مناسب این طرح انجام گیرد.

صمد باقری، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میاندوآب نیز در این جلسه اظهار کرد: مرحله اول طرح ملی کاشت یک میلیارد نهال در شهرستان میاندوآب از هشتم اسفند توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با همکاری شهرداری و بسیج سازندگی در پارک جنگلی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: مرحله دوم نیز به مناسبت گرامیداشت پانزدهم اسفند، روز درختکاری در مسیر جاده تالاب نوروزلو با همکاری امور آب اجرا خواهد شد.

کد خبر 730548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.