همه چیز مهیای حضور حماسی مردم در عرصه انتخابات است

فرماندار ملایر گفت: بیش از شش ماه تعامل، تلاش و هماهنگی میان هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی و فعالیت چند هزار نفر از دست‌اندرکاران سبب آمادگی مطلوب برای برگزاری موفق انتخابات در شهرستان ملایر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخاب ملایر به عنوان یکی از چهار مرکز اصلی کشور برای برگزاری انتخابات تمام‌الکترونیک، کارها را دو چندان کرد و حائز رتبه برتر در این زمینه شدیم.

وی افزود: ۱۹۹ شعبه در انتخابات قبلی به ۲۲۰ شعبه افزایش یافت تا مردم دسترسی راحتی داشته باشند و یک انتخابات سالم، راحت و توأم با آرامش را تجربه کنند.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ درصد داوطلبان توسط هیئت نظارت و شورای نگهبان تأیید شدند که رشد حدود ۲۵۰ درصدی را نسبت به انتخابات قبل نشان می‌دهد و به‌رغم خواست دشمنان، انتخاباتی تمام رقابتی را شاهد هستیم، در یک کلام همه‌چیز مهیای حضور حماسی مردم در عرصه قدرت‌آفرین انتخابات است.

اسماعیلی ادامه داد: از ۶۳ کاندیدایی که تا امروز در حوزه انتخابیه ملایر تأیید صلاحیت شدند، تشکر می‌کنم، از نظر ما همه افرادی که تأییدیه شورای نگهبان را دارند، صالح هستند و انتخاب اصلح با شما مردم است.

وی اضافه کرد: توصیه ما به کاندیداها ارائه برنامه به مردم است، از اقدامات تخریبی و سیاه‌نمایی باید پرهیز کنند، به امید جوانان آسیب نزنند و برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم تلاش کنند.

کد خبر 730497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.