پیشرفت ۷۵ درصدی ساماندهی معابر بوستان گلستان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: طبق درخواست‌ها اهالی این منطقه مبنی بر رسیدگی به بوستان قدیمی گلستان واقع در خیابان گلستانه خانه اصفهان، عملیات اصلاح معابر این بوستان با پیشرفت ۷۵ درصدی در دست اقدام است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به رسیدگی به بوستان‌های قدیمی در منطقه ۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد: به گفته محققان هرچه جمعیت شهرهای جهان افزایش پیدا کند، مدیران شهری به بهبود و طراحی شهری می‌پردازند که در این میان دسترسی به فضاهای سبز برای تضمین زیباسازی، تلطیف فضای شهر و رفاه شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: اصلاح و رسیدگی به فضاهای سبز اگر بیشتر از ایجاد آن نباشد، کمتر نیست، زیرا اصلاح و مراقبت از فضای سبز یک موضوع تخصصی، پرهزینه و زمان‌بر است که به‌صورت دوره‌ای یا مستمر باید انجام شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تاکید کرد: یکی از اهداف مدیریت شهری تداوم رسیدگی، بهبود کیفی فضای سبز شهری طبق استانداردهای جهانی بوده و پس از آن احداث سایر بوستان‌های جدید است.

باقری با اشاره به اصلاح معابر بوستان گلستان واقع در خیابان گلستانه محله خانه اصفهان گفت: بوستان قدیمی گلستان با گذرهای کم عرض احداث شده بود که عملیات تعریض معابر این بوستان طبق درخواست اهالی این منطقه درباره در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در فاز نخست احداث جداول از جنس مالون، سنگ و بلوک‌فرش پیاده‌روهای این بوستان با هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد ریال، پیشرفت ۷۵ درصدی داشته است، همچنین امیدواریم تا دو هفته آینده شاهد به پایان رسیدن این پروژه باشیم.

کد خبر 730480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.