مردم با حضور حداکثری در انتخابات نمایندگان اصلح را انتخاب کنند

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه در آستانه آزمون بزرگ انتخابات مجلس قرار داریم گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات، نمایندگان اصلح و انقلابی را انتخاب و وارد مجلس کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، حجت الاسلام احمد طیبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه با حضور حداکثری و پرشور نمایندگانی اصلح، انقلابی و توانمند انتخاب کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مجلس انقلابی افزود: مردم ۴۱ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مجلسی را شکل دادند که نایب امام زمان (عج) آن را مجلس انقلابی خطاب کردند و بعد از آن در صحنه دیگری از انتخابات، دولت مردمی و انقلابی را تشکیل دادند.

امام جمعه موقت رشت خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات با احساس مسئولیت از سیاه نمایی پرهیز کنند؛ اگرچه برخی مشکلات در کشور وجود دارد اما دستاوردهای بزرگ انقلاب را نباید کم رنگ جلوه دهیم.

حجت الاسلام طیبی با اشاره به اینکه به حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف کشور، تصریح کرد: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که موجب ناامیدی دشمنان شد؛ در آستانه یک امتحان و آزمایش دیگر در انتخابات یازدهم اسفندماه قرار داریم باید از آزمون انتخابات نیز سربلند بیرون بیاییم.

وی افزود: مردم می‌توانند نامزدهای اصلح را به یکدیگر معرفی و تبلیغ کنند، اما تبلیغ نباید جناحی، منطقه‌ای و فامیلی باشد، بلکه باید بر اساس شایستگی، توان، تخصص و شایستگی افراد انجام شود.

امام جمعه موقت رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نگرانی‌های کشاورزان در حوزه برنج و چای گفت: در این ارتباط اقداماتی در حال انجام و خبرهای خوشی در راه است؛ از مسؤولان انتظار داریم برای رفع نگرانی‌ها اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهند.

کد خبر 730459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.