مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار نظام می‌شود

امام‌جمعه موقت گلپایگان گفت: دشمن برای سست شدن استحکام قدرت ملی تبلیغ می‌کند که در انتخابات شرکت نکنید بنابراین با مشارکت حداکثری بار دیگر مشت محکمی در دهان یاوه‌گویان بزنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا شکی امروز- جمعه چهارم اسفند- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با تبریک فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: یکی از مهمترین اعیاد بشریت عید تولد حضرت مهدی عج‌الله است.

وی افزود: بزرگداشت مناسبت ولادت امام زمان اهمیت دارد زیرا امام زمان جهان اسلام است و در عین حالی که از نظرها غایب است هدایتگری و تبلیغ می‌کند.

امام‌جمعه موقت گلپایگان ادامه داد: در اعیاد شعبانیه باید ماهیت قیام مهدی (عج) در جامعه تبیین شود تا جامعه به سمت مهدویت سوق داده شود و به شمار منتظران واقعی مهدی عج الله افزوده شود.

شکی اضافه کرد: برپایی دعای ندبه به تبیین مهدویت کمک می‌کند و این امر مهم در شهر گلپایگان اجرا می‌شود که بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر شرکت در انتخابات، گفت: انتخابات به معنای تحقق حیات طیبه است، اگر بخواهیم شخص تأثیر گذاری در جامعه باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

امام‌جمعه موقت گلپایگان با بیان اینکه انتخابات مصداق تغییر در سرنوشت یک جامعه است، گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و همگانی، و کمک به حفظ اسلام است.

شکی با بیان اینکه افرادی که علاقمند به معارف اسلام و ارزش‌های اسلامی دارند باید در انتخابات شرکت کنند، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات تاثیرگذارتر از مانورهای نظامی است.

وی افزود: دشمن برای سست شدن استحکام قدرت ملی تبلیغ می‌کند که در انتخابات شرکت نکنید بنابراین با مشارکت حداکثری بار دیگر مشت محکمی در دهان یاوه گویان بزنید.

امام‌جمعه موقت گلپایگان با تاکید بر انتخاب افرادی اسلام شناس و انقلابی برای مجلس خبرگان رهبری، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید متعهد به قانون اساسی، دلسوز مردم، شجاع و مدبر به امور جاری کشور، اهل تقوا و معنویت باشند.

کد خبر 730451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.