تشریفات گمرکی برای واحدهای تولیدی کرمانشاه تسهیل می‌شود

مدیرکل گمرک کرمانشاه از تسهیل تشریفات گمرکی برای واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: گمرکات استان از همه ظرفیت‌های خود برای کمک به رونق واحدهای تولیدی و حمایت از تولید داخلی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده روز _جمعه چهارم اسفند _ در جریان بازدید از شرکت دانش بنیان ریخته‌گری دقیق صنعت گستر کرمانشاه، افزود: همه تلاش گمرک این است تا در شرایط دشوار اقتصادی کنونی، با ارائه تسهیلاتی بیشتر به واحدهای تولیدی در رونق تولیدات و صادرات محصولات این واحدها و همچنین در چرخه تأمین کالا و اجزا و قطعات برای این واحدها نقش سازنده و مثبت داشته و یاریگر بخش تولید باشد.

وی اظهار کرد: از جمله تسهیلاتی که گمرکات استان کرمانشاه در جهت حمایت از واحدهای تولیدی، برای ترخیص مواد اولیه و قطعات مورد نیاز آنها فراهم کرده است، ترخیص نسیه کالاها است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: دسترسی به‌موقع واحدهای تولیدی به مواد اولیه و قطعات مورد نیاز آنان، در بهبودی گردش مالی این واحدها نیز نقشی مثبتی خواهد داشت.

وی بیان کرد: گمرکات استان کرمانشاه با تسهیل مقررات، آسان نمودن و سرعت بخشی تشریفات گمرکی برای واحدهای تولیدی نهایت همکاری، سعی، تلاش و اهتمام خود را در جهت روان سازی تجارت و رونق اقتصادی به کار بسته است.

گفتنی است شرکت دانش بنیان ریخته‌گری دقیق صنعت گستر کرمانشاه، در زمینه تولید قطعات مورد نیاز صنایع مختلف به روش ریخته‌گری دقیق مشغول به فعالیت است.

کد خبر 730445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.