منتخبان مردم برای رفع بیکاری و کنترل تورم برنامه داشته باشند

امام جمعه موقت شهر سنندج گفت: منتخبان انتخابات باید مسئله اشتغال جوانان و اقتصاد و معیشت مردم را در اولویت قرار دهند و برای رفع بیکاری و کنترل تورم و گرانی برنامه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا معروف خالدی امروز _جمعه چهارم اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: نیمه شعبان که در استان کردستان از آن به عنوان شب برات یاد می‌شود دارای جایگاه بسیار والایی است.

وی افزود: نیمه شعبان جایگاه دینی و عرفانی در منابع اهل سنت دارد و بر اساس روایات موجود حاجات در این شب برآورده شده و تدبیر یکسال آینده هر شخص نوشته می‌شود.

امام جمعه موقت شهر سنندج در ادامه به اهمیت شرکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: همه ما حق داریم در انتخابات پیش‌رو شرکت کنیم و سرنوشت کشورمان را خودمان تعیین کنیم.

ماموستا خالدی با بیان اینکه مردم کردستان همواره در صحنه‌های مختلف در میدان بوده‌اند، ادامه داد: همه افراد سعی کنند که فردی لایق، دست پاک و با اخلاص را انتخاب کنند که پایبند به ارزش‌های دینی باشد.

وی اضافه کرد: منتخبان انتخابات نیز باید مسئله اشتغال جوانان و اقتصاد و معیشت مردم را در اولویت قرار دهند و برای رفع بیکاری و کنترل تورم و گرانی برنامه داشته باشند.

امام جمعه موقت شهر سنندج تصریح کرد: هر فرد که مسئولیتی دارد از جانب خداوند مورد سوال و بازخواست قرار می‌گیرد چون جایگاه نمایندگی، برای نوکری و خدمتگزاری به مردم است.

ماموستا خالدی تاکید کرد: همه باید در انتخابات یازدهم اسفند شرکت کنیم و بر تعیین سرنوشت خودمان دخیل باشیم.

وی در پایان به قرائت آیات ۱۳۵ و ۱۳۶ سوره آل عمران پرداخت و اهمیت مسئله توبه، بازگشت به سمت خداوند و استغفار را برای نمازگزاران تشریح کرد.

کد خبر 730428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.